Njugen Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Den största triumfen ligger nog i att ha maxat både Hoenn och den utvidgade (kommer inte ihåg namnet på den) dexten i Pokémon Ruby till GBA, samt få 40-50 pokemons till nivå 100. Annan triumf i min spelhistoria är att man besegrat både Yiazmat och Omega Mark i FFXII, krävande faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Super Smash Bros Brawl. Klarat Tabuu. Han är svår redan på easy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Super Smash Bros Brawl. Klarat Tabuu. Han är svår redan på easy. Säg att du inte är seriös, jag har klarat han på Intense... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Klarat ut Okami på wii!!! omg! bra spel äre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 SinkSubPro, nivå 49 på högsta svårighetsgraden. Det är typ omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Klara Getting up på 10 timmar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 KLarat Tony Hawk´s proving ground på 10 timmar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 (redigerat) Metal Gear Solid 3 Snake Eater Boss - The End Fakta: Sniper Boss, Svår att hitta, kräver mycket tid och tålamod. Absolute den svåraste och mest jobbigaste samt längsta bossen som jag någonsin har kört genom min livstid. Efter ett tag får man grepp på det, men i början... :rolleyes: Videoklipp (YouTube) Redigerat 8 Juni 2009 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 slagit ett rekord med 1 hundradel på NFS Porsche 2000. 3 HS i rad med Mac 10 på CZ. en j*vla lång wheelie på LCS med Sanchez. är vad jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 När jag fick 7 kills utan att dö i cod4 (online), skickade stolt ut min helikopter <': Min kusin sa att det bara tur men det var skicklighet :lol: Till 110% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Fått 100% på LEGO Indiana Jones. Det tog flera dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 91% i Saints Row 2, hyffsat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.