HaSsE93 Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 AAAHHHH Jag är LIVRÄDD för insekter ok kanske överdrivet men jag vill helst inte gå typ i högt gräs på sommaren eller vara på ett ställe med mycket insekter. Men spindlar ja, de är nog hemskast förutom vissa spindlar. Det finns en sorts spindel som jag inte vet namnet på men det är orange och ca en millimeter lång och bred & 0.5 millimeter hög. Den är bara rolig då den kittlas :DGiant Isopod 'Fasiken va grymt, skulle inte säga nej till att ha ett sådant husdjur i typ ett akvarium :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag har inga andra fobier än att jag har ganska svårt för spindlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Har fobi för att flyga, klarar inte att flyga varken utrikes eller inrikes om jag inte har druckit rejält innan ^^ Har även lite fobi för trånga utrymmen + att gå under och på broar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 att gå på broar. fyfan :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Inget vad jag vet... Jag kan tycka saker är äckliga men ingen fobi direkt. JO, skräckfilmer! Fy h*lvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Har fobi för att flyga, klarar inte att flyga varken utrikes eller inrikes om jag inte har druckit rejält innan ^^ Har även lite fobi för trånga utrymmen + att gå under och på broar. Jag med, typ om man kryper in i en grotta och fastnar...Fyfan :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Skulle ju inte vara så kul att fastna i en liten tunnel inuti ett stort berg, så jag antar att det är min fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Skulle ju inte vara så kul att fastna i en liten tunnel inuti ett stort berg, så jag antar att det är min fobi.Klaustrofob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Gå På Is, Flygplan & Ormar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Gå På Is, Flygplan & Ormar Jag fattar förstås att du inte menar det, men det ser ut som att du är rädd för att gå på flygplan och gå på ormar också. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 En stor, stor, stor fobi jag har är killar/män som har adrogyna drag eller andra liknande saker på sig t.ex. smink (nej, icke emos). Otroligt äckligt samt väldigt läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Jag är rädd för spindlar äckligt med dom små krypen skulle villja ha en kniv och döda alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.