Hoppa till innehåll

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Minns inte när jag hamna i fight senast men jag mins att det var nära en gång pga klassens tönt (tror han e störst, bäst och vackrast och jätte populär) hade sin vanliga runda i klassen. Sa några elaka kommentarer, bröt andra människors samtal för att han tyckte det var viktigt (T.ex när han avbröt 2 personers samtal för att kunna berätta att han tyckte att den sista halvtimmen av "The Dark Knight" var onödig -.-' ) m.m sånt skit som bara en riktig tönt skulle göra.

 

Sen när han gick till 2 tjejer i klassen och kalla dom horor utan anledning så sa dom ifrån och då kommer han med sin vanliga kontring som han använder var 20:de min "Eeee...Vill du sloss eller?" Så då sa jag åt honom att hålla käft för en gångs skull och då kom det igen "Eeee...Vill du sloss eller?" Och såklart så sa jag "Ja". Jag gick fram till honom och han börja garva. Jag börjar lugnt säga att om han inte vill gråta så ska han gå ut ur klass rummet. "Eeee...Va?"

 

-"Hörru, gå ut. Det e ju ändå ingen som vill ha dig här"

Då börjar han garva för att han tittar ner på mig för han tror att han e så lång bara för att han har 5-7 cm sula -.-'

-"Stick säger jag!"

Han börjar vifta med handen mot sitt ansikte och säger "Eeee...tror du glömt borsta tänderna"

Det fixa ju inte direkt att jag skulle vilja skada honom mindre =/ -"GÅ UT DITT PUCKO, INGEN GILLAR DIG!"

Då börjar han garva igen -"Eeee...vad tror du dom tycker om dig då? Asså, eeee...jag e också mycket starkare än du! Och asså, eeee...Jag går på (vad det än nu heter men i stort sätt e det bull sh*t budo som används i filmer och om man använder den IRL så e man helt hjärndöd) så jag tar din lilla skit budo!"

Vid den här tiden så skulle man ju kunna fatta att om man står och pratar med en hjärndöd idiot som han e så vill man ju bara slå honom och han var ju i perfekt position för mitt sido slag (som bl.a fick min tränings kompis att tappa andan och falla till golvet fastän han hade en ganska stor skydds sak på sig som e minst 3dm tjok [slog upp en dörr i skolan med det slaget också ~w~']) och om man skulle se det som WOW så skulle väll min rage vara uppe i minst 89/100 så precis innan jag tänkte slå så knuffa en kille bort tönten för att den killen fatta nog att det slaget hade nog varit dödlig eller i alla fall så man lär få åka in på sjukhuset. Killen sa åt tönten att gå ut (och den killen e ju töntens bästa vän) så han fatta äntligen och gick ut.

 

Senare när skoldan var slut så kom 7 av dom 10 personerna i klass rummet just då och fråga mig varför jag inte bara gjorde det där slaget som jag gjorde på dörren. Strax efter så kom också 2 andra och sa att om dom hade varit i klassrummet så hade de lätt börjat slå på honom.

 

Tänk er att en person kan ha så många som hatar än...och ändå inte fatta det >_>' Det bra e ju i alla fall att han inte var så kaxig efter det...Fast nu har han ju börjat på Kick boxning så nu har han börjat bli ett as igen -.-' Aja, nästa termin slipper jag honom eftersom alla tänker byta skola. Alla utom honom. Undra varför *rullar med ögonen*

Älskade historian :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst 40200

Hamnat i slagsmål har man gjort nån gång men min senaste var nog när en kille bara kom och puttade ner mig så jag ramla i asfalten och började blöda näsblod då slog jag han i magen sen gick jag :visslar: men han kom efter mig och slog till mig med en trädbit i bakhuvudet sen så stack han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille i 6;an ska egentligen gå i 8;an retades och kastade sudd hela lektionen och spotta på mej sen fick ja typ ADHD får inte såna ryck ofta men jag bara skrek sen hoppa ja på honom och slog honom i ansiktet me knytnävarna ett flertalggr de ä sant!

p12, begone.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så jätte vanligt med slagsmål i skolan jag gick i.

 

Mer av en fråga om respekt imo. Har man respekt slipper man bråk :) Och om man inte är så töntig att man letar bråk så slippar man också bråk.

 

Men om någon bråkar med en ska man inte nödvändigtvis tysta dom med en skalle på snoken. Man skrämmer hellre skiten ur dom så dom pissar ner sig, roligare och mer effektivt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minns inte när jag hamna i fight senast men jag mins att det var nära en gång pga klassens tönt (tror han e störst, bäst och vackrast och jätte populär) hade sin vanliga runda i klassen. Sa några elaka kommentarer, bröt andra människors samtal för att han tyckte det var viktigt (T.ex när han avbröt 2 personers samtal för att kunna berätta att han tyckte att den sista halvtimmen av "The Dark Knight" var onödig -.-' ) m.m sånt skit som bara en riktig tönt skulle göra.

 

Sen när han gick till 2 tjejer i klassen och kalla dom horor utan anledning så sa dom ifrån och då kommer han med sin vanliga kontring som han använder var 20:de min "Eeee...Vill du sloss eller?" Så då sa jag åt honom att hålla käft för en gångs skull och då kom det igen "Eeee...Vill du sloss eller?" Och såklart så sa jag "Ja". Jag gick fram till honom och han börja garva. Jag börjar lugnt säga att om han inte vill gråta så ska han gå ut ur klass rummet. "Eeee...Va?"

 

-"Hörru, gå ut. Det e ju ändå ingen som vill ha dig här"

Då börjar han garva för att han tittar ner på mig för han tror att han e så lång bara för att han har 5-7 cm sula -.-'

-"Stick säger jag!"

Han börjar vifta med handen mot sitt ansikte och säger "Eeee...tror du glömt borsta tänderna"

Det fixa ju inte direkt att jag skulle vilja skada honom mindre =/ -"GÅ UT DITT PUCKO, INGEN GILLAR DIG!"

Då börjar han garva igen -"Eeee...vad tror du dom tycker om dig då? Asså, eeee...jag e också mycket starkare än du! Och asså, eeee...Jag går på (vad det än nu heter men i stort sätt e det bull sh*t budo som används i filmer och om man använder den IRL så e man helt hjärndöd) så jag tar din lilla skit budo!"

Vid den här tiden så skulle man ju kunna fatta att om man står och pratar med en hjärndöd idiot som han e så vill man ju bara slå honom och han var ju i perfekt position för mitt sido slag (som bl.a fick min tränings kompis att tappa andan och falla till golvet fastän han hade en ganska stor skydds sak på sig som e minst 3dm tjok [slog upp en dörr i skolan med det slaget också ~w~']<--- troligen skryt och överdrift. (Får dig att se ut som en p10 som försöker verka stark och cool.) och om man skulle se det som WOW så skulle väll min rage vara uppe i minst 89/100 så precis innan jag tänkte slå så knuffa en kille bort tönten för att den killen fatta nog att det slaget hade nog varit dödlig eller i alla fall så man lär få åka in på sjukhuset.<--- vad cool och faerlig du aer =( Killen sa åt tönten att gå ut (och den killen e ju töntens bästa vän) så han fatta äntligen och gick ut.

 

Senare när skoldan var slut så kom 7 av dom 10 personerna i klass rummet just då och fråga mig varför jag inte bara gjorde det där slaget som jag gjorde på dörren. Strax efter så kom också 2 andra och sa att om dom hade varit i klassrummet så hade de lätt börjat slå på honom.

 

Tänk er att en person kan ha så många som hatar än...och ändå inte fatta det >_>' Det bra e ju i alla fall att han inte var så kaxig efter det...Fast nu har han ju börjat på Kick boxning så nu har han börjat bli ett as igen -.-' Aja, nästa termin slipper jag honom eftersom alla tänker byta skola. Alla utom honom. Undra varför *rullar med ögonen*

Ok. Snubben var en idiot men sättet du skrev den här berättelsen på får dig att verka som en idiot också. ( Se de fetade raderna )
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Hahahaha, sen vaknade du eller? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Hahahaha, sen vaknade du eller? :D

 

ahahahah xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Hahahaha, sen vaknade du eller? :D

 

ahahahah xD

 

Väldigt modigt av dig member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

 

 

 

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Hahahaha, sen vaknade du eller? :D

Väx upp p10

ahahahah xD

 

Väldigt modigt av dig member

 

Ni är ju helt jävla sjuk i huve. Är ni avundsjuka för att vissa kanske kan slåss lr? Redigerat av member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...