Hoppa till innehåll

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst member

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst member

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

 

Visst, skyll allt på turkarna bara.

 

Du hade säkert ett finger med i spelet, Member.

 

Jag sa att OFTAST så är det dom som startar alla bråk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

Visst, skyll allt på turkarna bara.

 

Du hade säkert ett finger med i spelet, Member.

 

Jag sa att OFTAST så är det dom som startar alla bråk.

 

post-73505-1245934162_thumb.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

Visst, skyll allt på turkarna bara.

 

Du hade säkert ett finger med i spelet, Member.

 

Jag sa att OFTAST så är det dom som startar alla bråk.

 

Behöver inte vara sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

Visst, skyll allt på turkarna bara.

 

Du hade säkert ett finger med i spelet, Member.

Jag sa att OFTAST så är det dom som startar alla bråk.

 

Behöver inte vara sant.

 

Det är det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte James Bond precis ..

Ne har jag påstått det eller? Men jag har tränat i ultimate fighting och där måste man kunna slåss för att ha någon chans.

Visst, skyll allt på turkarna bara.

 

Du hade säkert ett finger med i spelet, Member.

Jag sa att OFTAST så är det dom som startar alla bråk.

 

Behöver inte vara sant.

 

Det är det.

 

Indeed, det är faktiskt i rätt många fall som turkar går i grupp och slår ner folk. Men i detta fall så tvekar jag på att du nitade en av dom och att resten av gänget pissade i byxan och sprang därifrån :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som f*n sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Hahahaha, sen vaknade du eller? :D

ahahahah xD

 

Väldigt modigt av dig member

 

Det är inte member... Någon har rippat hans namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Haha,vid en buss station? Bland det roligaste jag läst :) ,kan se allt framför mig :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorå ett antal gånger han man hamnat i slagsmål men oftast så är det turkar och blatte gäng som går på en och dom är alltid typ 5-6st.

Men senaste gången var när jag satt på en bänk vid buss stationen och väntade på att bussen skulle komma sen så började ett gäng med turkar att stirra (stavning) på mig som fan sen så kom dom fram till mig och började käfta och då klev en av turkarna fram och klappade till mig rakt över ögat sen då klev jag upp och klappade till han med en höger rakt över näsan sen så tog jag tag i hans huvud och knäade han så han vart liggandes men då drog dom alla. Så fegt att komma typ 4-7st mot en ensam dom vågar aldrig göra någonting öga mot öga.

Haha,vid en buss station? Bland det roligaste jag läst :) ,kan se allt framför mig :D

 

Samma haha. Gillar hur han försöker visa sin intelligens att säga "turkar och blatte gäng" JHAHAHAAH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...