swagzter Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Hejsan! Jag har gjort en hemsida där du kan läsa spel-nyheter, datornyheter, ladda ner program, spela onlinespel, kolla på videos och mycket mer (mycket av det där finns inte ÄN på hemsidan). Så jag hoppas verkligen att ni kan respektera hemsidan och inte börja klaga på allt. LÄNK: www.Xela.co.nr Redigerat 16 November 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Var det inte Tutorialsforyou nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Precis....Han har typ gjort 1 hemsida per månad ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Fin sida. Men du borde fixa mer program nu tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Fråga inte xD Glöm att den någonsin fanns! Den här hemsidan lär jag ialafall inte sluta med på väldigt länge. Var ett he****e att koda designen och all PHP, admin system, MySQL servrar m.m... Så, vad tycker ni om hemsidan? Ansök gärna jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Jag vill ha jobb :P Som spel designer i flash och game maker :P Inte bra i flash dock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Den är förfärlig.. Och vad f*n är php'n i sidan? Det enda jag hittar är include som är typ 3 rader php ( Eller htitar och hittar, vet att du kommer använda det iallafall ) <?php include 'LÄNK'; ?> Om du nu inte ska köra med switchar, då blir det några rader till.. Och man kodar inte mysql servrar -.- Du har säkert bara tagit scripts från någon j*vla sida och tar all credits för dig själv. Admin system? Jag är nog 100% att du inte kan koda ett "admin" system själv (Taget från PHPPortalen eller hotscripts?) Och h*lvete att koda designen också? Låt mig skratta -.- Det är en dålig loggo gjort i PS, sidan är omringad av en liten container som man bara behöver ha height och width + bakgrundsfärg, några gråa boxar som du lagt innanför där som är nästan samma princip som containern förutom att du troligen har använd top och left/right där för att specifiera vars dom ska vara, nån navigation som du också har gjort i PS, som inte alls passar in i färgschemat ( Hela färgschemat på sidan är förfärlig, trist och grått ). Inte smart att skryta. Och varför, varför kör du hela css'n i index.php filen? Kör den i en egen CSS ( Du verkar ha en stilmall fast den används knappt, det enda jag hittar är a:link { color: #000000; } a:visited { color: #000000; } a:hover { background-color: #505050; }.text { font-weight: bold; } .text { font-size: medium; } ) Då Dreamweaver kör all CSS i index så börjar jag nästan tro att du använder det. Blir bara mer komplicerat att redigera i index.php senare då det är svårare att hitta mellan all kod. Ta åt dig kritiken eller bränn upp hemsidan säger jag bara. Redigerat 22 Mars 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag instämmer med Median på alla punkter. Skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 lol, har du 2 <head> sektioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag som ville se sidan och hålla med Median. För det låter för bra för att vara sant. Men nu är den under konstruktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Läs min nya text för tråden! Hoppas ni respekterar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Ser bättre ut nu iallafall, och det enda jag gav var kritik.. Inte klagomål. Varför ha designen på vänstra sidan? Bättre att centrera den eller göra en liquid layout som anpassar sig efter upplösningen. Designen ser dock bättre ut än förra, men kan fortfarande förbättras rejält. Redigerat 22 Mars 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.