360Xbox Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 han menade nog 0-6 :blink: Grundskolan är 0-9 :_ Grundskolan 0-9 Lågstadiet = 0-3 Mellanstadiet = 4-6 Högstadiet = 7-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Låtsas vara sjuk och stanna hemma ett par dagar... Världen stannar inte på grund av det. Redigerat 10 April 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 asså vet någon några bra anledningar man kan säga för att slippa skolan? jag har kört ett tag med att jag inte mår bra etc för min morsa och farsa men det vore kännas gött med nytt. Ibland säger jag bara att jag skulle behöva vara ledig en dag för att ladda om med energi.Finns ingen anledning att ljuga att leka att man är sjuk, behöver man ta en time out ska man fan få göra det med jämna mellanrum, mina föräldrar förstår detta allafall, hoppas dina kan göra det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Vår skola har ett system där de kan kontakta hemmet om man är borta mer än 3 gånger på en månad. Som tur är så slutar de med det så fort man fyller 18, då kontaktar de en personligen istället :rolleyes: Men varför ha en ursäkt. Det är ju bara att gå hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Men varför ha en ursäkt. Det är ju bara att gå hem. Inte så smart, då läraren skulle bli pissed off på eleven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Men varför ha en ursäkt. Det är ju bara att gå hem. Inte så smart, då läraren skulle bli pissed off på eleven. Väldigt smart, på gymnasiet blir inte lärarna pissed off på en bara för att man går hem. Man är ju trots allt där på egen vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Har det jävligt jobbigt just nu så jag snittar 20% frånvaro per vecka, och nej jag är inte nöjd med det. Brukar köra med att jag har migrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Bland mjöl och vatten i en bunke och häll ut det i toan. Jag kanske är förliten för det här men jag gav bara ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Typ ett år sen jag skrev här... Nu kör jag oftast med att jag ringer och sjukanmäler mig och bara stannar hemma. Det går oftast lättast att stanna hemma dom dagarna då både min mamma och pappa börjar jobba innan mig och slutar efter mig. Inte för jag skolkar varje dag så, mer att man gör det varannan vecka. Sjukanmäla sig = giltig frånvaro =D Redigerat 15 April 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Typ ett år sen jag skrev här... Nu kör jag oftast med att jag ringer och sjukanmäler mig och bara stannar hemma. Det går oftast lättast att stanna hemma dom dagarna då både min mamma och pappa börjar jobba innan mig och slutar efter mig. Inte för jag skolkar varje dag så, mer att man gör det varannan vecka. Sjukanmäla sig = giltig frånvaro =D Sjukanmäler du dig själv i en månad så ska du se att det inte ses som giltig frånvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Giltig frånvaro är fortfarande frånvaro. Om du vill ha något bra att säga till dina föräldrar om du vill skolka skolan 24/7 är det bara att säga sanningen: Jag är alldeles för dum för att gå i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Typ ett år sen jag skrev här... Nu kör jag oftast med att jag ringer och sjukanmäler mig och bara stannar hemma. Det går oftast lättast att stanna hemma dom dagarna då både min mamma och pappa börjar jobba innan mig och slutar efter mig. Inte för jag skolkar varje dag så, mer att man gör det varannan vecka. Sjukanmäla sig = giltig frånvaro =D Sjukanmäler du dig själv i en månad så ska du se att det inte ses som giltig frånvaro. Tror du verkligen att man sjukanmäler sig i en månad...? Om man är borta mer än 3 dagar från skolan så måste man har läkarintyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.