ExorZ Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) *edit* Redigerat 14 April 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D Hahah GG +1 karma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Idag har jag varit i skolan, när jag var där ninjade jag Betrayer of Humanity i en PUG Naxx-25, rackarns vad den slår hårt. Passa er. HAHA, f*n vad sura de andra i raiden blev när jag bara ninjade den!! RÄTT UR KROPPEN TOG JAG DEN!! :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:DD::D Hahah GG +1 karma Haha lol :D Själv och jag gjort Dailies och kör en instance, varit borta stort sett hela dagen :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Idag.. gjorde Cooking dailyt, körde daily hc (UK). Tyvärr droppade varken waist eller crossbow. =/ Jag vann den där crossbown genom att rolla på den, men den kom aldrig i min bag sen :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Idag.. gjorde Cooking dailyt, körde daily hc (UK). Tyvärr droppade varken waist eller crossbow. =/ Jag vann den där crossbown genom att rolla på den, men den kom aldrig i min bag sen :/ Du kan ibland måsta loota itemet även fast du har space i dina bags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 fixat lite inför ulduar imorgon ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Fick min första t7 del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Igår: Fixat en j*vla massa, enchant-scrolls, legenchants, shoulder och headenchants , flaskor, mat etc. Gick även en AN med min shaman för att guildens MT kom på att han ville ha trinket därifrån, men det fick han ju inte ;/ Idag: Väntar som f*n på att kunna komma in står redan vid trainer och bara några klick ifrån dualspecc! Sedan ska vi se om tillräckligt många guildmembers är online för att få ihop en 10manna grupp till Uludar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Igår fick jag bästa Leather glovesen i spelet av HC Malygos med en pug ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Igår fick jag bästa Leather glovesen i spelet av HC Malygos med en pug ^^...men idag är de inte bäst längre :( f.ö. blev jag exalted med hodir igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Checkat alla nya grejjer, sålt gems för pengar etc, men har så mkt läxor att göra, så hinner inte med Ulduar idag :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Blev besviken över att blizz inte visste varför jag respawnade i Sentinel Hill när jag spelade Strand of the Ancients.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg