ExorZ Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Kändes som 50 :P men var visst 20 st men 2 gånger, när jag skrev så respawna alla :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Gearat min pala ännu mer, gått från 20k till 25k hp på typ en vecka :) och def cap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Victorii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Idag har jag farmat lite guld än så länge :P Vet inte vad jag ska köpa sen, dual spec eller epic flying... Repairs har kostat mig typ 250g på typ 5 dagar så är inte rik nu precis.. Redigerat 20 Juli 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 har också 'farmat' guild. snarare farmat ah på saronite ore, prospectat osv. har ca 100 olika gems ute på ah nu~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 dingat dudun från 58 te 61, feral Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst. är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst. är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar. Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst. är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar. Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv. Ja det är sant, och de flesta kräver achievement också vilket jag inte har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst. är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar. Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv. Ja det är sant, och de flesta kräver achievement också vilket jag inte har. Skaffa ett guild? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Körde Naxx 25-man nu också, fast bara Thaddius + Plague Quarter och Sapph samt KT. Hur lätt som helst liksom, KT downad på andra försöket, detsamma för Sapph också... Sedan de andra bossarna hur lätta som helst. är nog redo för Ulduar nu då, har ju 4/5 t7 och t7.5 och full epic förutom mina ringar. Du kunde nog gått Ulduar för längesen. Men det är ju tyvärr så att de flesta är så kräsna när det gäller grupper osv. Ja det är sant, och de flesta kräver achievement också vilket jag inte har. Skaffa ett guild? :rolleyes: Är GM i mitt skitguild som min kompis ville skulle vara ett raiding guild.. 50% är kasst gearade och några är i för låg lvl (omkr. 78, de säger att de snart dingar 80). Kan inte kicka dom heller för då spammar de till mig hela tiden. Sen gjorde jag en apply för att gå med i ett svenskt raiding guild, men då behövde de inte fler retri paladins. Ska ivrigt leta efter ett guild nu även hur långt tid det tar, och lämna det guildet jag är GM i och ingora alla som spammar till mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Detta hände idag ;D http://i29.tinypic.com/2rfezjq.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg