Sandflygaren Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Har ni någon varit med på TV och i så fall vilket program var ni med på och varför? Själv var man huvudpersonen i ett nyhetsraportage på dagis. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 5 år sen kanske det var, jag var i bakgrunden under en intervju med någon och kollade in i kameran några sekunder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Var med på Regionala någon gång för länge sedan, om jag inte kommer ihåg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Var med i finalen i "Vi i Femman" för ett antal år sen :D (Publiken/Klassen) Redigerat 18 April 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Samma som trådskaparen, vi har ett band på det hemma från SVT :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag har varit med! Fast det är en hemlighet om vad, när och hur. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 När det var nån pajjas i Umeå så visade jag och mina polare röven i bakgrunden som gick ut på tv, vet inte varför :P Sen åkte vi med på nyheterna när vi lade ut ett youtube klipp när vi tolkade bakom bussar på vintern ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Räknas filmer också? I så fall har jag varit statist i "Du levande". Spelar en liten skolelev som undrar varför vår fröken är ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Var med igår :P Bollkalle bakom mål när anders svensson avvgjorde för elfsborg igår mot Gefle If. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Tror icke jag varit med, bara i tidningen :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Alltså inte intervjuad men, jag råka gå förbi en kamera sedan var jag på TV4-Nyheterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag har vart med på nyheterna, för att jag åkt ett tåg:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.