Hoppa till innehåll

My Life Stinks.


Rekommendera inlägg

steg 1. sluta tänka på det förflutna, "What doesn't kill you, only makes you stronger"

 

steg 2. rehab, starta om på nytt. Du har gått igenom erfarenheter som gör dig starkare och smartare om livet.

 

steg 3. lev vidare med glädje att du överlevde, och förhoppningsvis en ny flickvän som du känner dig älskad hos.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kontroll

Eller få ut all sin frustering med lite Lamb Of God - Laid To Rest:

Control yourself, you're better alone,

Destroy yourself, see who gives a fuck,

Absorb yourself, you're better alone,

Destroy yourself.

 

Fattar inte vad det har med saken att göra men skönt att lyssna på om man är ledsen, BTW: vet att du har fått hjälp...

BUMP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

 

Ärligt talat tycker jag att du kunde skriva det på ett snällare sätt.

För det du skrev tar jag bara som oseriöst.

 

Du tar det som oseriöst för att jag inte behandlade dig som en 3-åring?

 

Asså, blir så trött på såna j*vla idioter som dej. Ska jag komma och döda din bästa kompis så får vi se om du blir så j*vla glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Dog dem av cancer?

 

En av bröstcancer, resten av alkohol/hjärt-problem.

 

Det enklaste är att bara försöka att inte tänka på den/dom och ta sig samman och bara gå vidare. Jag skulle bli väldigt ledsen om min bästa kompis dog. Men det är bara att träffa nån ny som man blir bra kompis med.

 

Mindtwistah har rätt, sluta böla och gå vidare!

 

Jag har varit i samma sits. Folk som retas och allt möjligt. HHittar på sånger för småsaker osv, släktingar som dött (Ja bland annat i cancer) om man slår tillbaks skickar dom folk på en. Men varför bry sig? Man börjar endå snart i gymnasiet och då blir antagligen livet mycket enklare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

 

Ärligt talat tycker jag att du kunde skriva det på ett snällare sätt.

För det du skrev tar jag bara som oseriöst.

Du tar det som oseriöst för att jag inte behandlade dig som en 3-åring?

 

Asså, blir så trött på såna j*vla idioter som dej. Ska jag komma och döda din bästa kompis så får vi se om du blir så j*vla glad.

 

Jävligt rätt skulle jag säga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En av bröstcancer, resten av alkohol/hjärt-problem.

Och du kommer dö av hjärn problem antar jag? :)

 

 

Håller med.

Om någon j*vel hade mobbat mig, så skulle jag inte brytt mig tills han märker att det e inte någon mening med att mobba dig, om han hade fortsettit hade jag ju slått ihjäl han, skulle funka man hade fått ur sig ilskan

Redigerat av Screamarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bit ihop, ha en självkänsla, skit i vad andra säger!

De upptäcker tillslut att dem är totalt mobbade på sättet dem beter sig.

Ha stolthet i dig, låt inte någon trycka ner dig, för då blir det bara värre!

Stå emot! För din bästa väns skull visa att du är stark som den är så kommer du

bara bli starkare bara du tänker på goda minnen du haft med han/hon, bara bita ihop.

Livet är full av erfarenheter som kommer erbjuda dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...