MentalogisT Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, det är jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xoz Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Ja, det är jag. Ser ut som du fuskar, eftersom du siktar nedåt mot marken och träffar dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Typ snyggaste jag gjort är på dust2, gick ut från T basen mot den långa ytan mot A, var CT, en T hade plantat, hade AK47, gick sidestep och sköt utan att veta att det var någon där 1 skott, mitt i huvet på en T allra längst upp, det var en chock känsla. En annan sak var att jag var CT på Aztec, hoppade ner från bron och sköt i luften på väg ner en T på marken med AWP headshot utan sikte. Det var också en på miljonen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Ja, det är jag. Ser ut som du fuskar, eftersom du siktar nedåt mot marken och träffar dom. Han 'sprayar' ser du väll? Siktar du neråt och skjuter ut hela magasinet på en gång så får du en uppfattning om vart skotten flyger. Sluta gnäll och försök göra bättre själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 AFK på en stor DM bana, när jag kommer tillbaka hinner jag bara sätta på mig headsetet för att höra fotsteg, göra en snabb 180 graders sväng och skjuta CT'n som var bakom mig med awp ;) Eller när jag hoppade med deaglen från ett tak och drog double hs i luften, blev dock bannad då för att dom trodde att jag fuskade, lamers :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Igår kväll ;ppPpppP Drog 5 HS i rad på d2 på long. Vad skillz man har då, fyller 15 idag =D gratta mig ;) , Tänk dig 12 skott och 5 hs :) dra ett pm om du vill lira lite :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Ja, det är jag. Ser ut som du fuskar, eftersom du siktar nedåt mot marken och träffar dom. Fuskar? Varför skulle jag fuska på en r60 ladder och riskera att bli bannad? Vet du var rekyl är? För att skotten inte ska flyga över dom så siktar man neråt, och vem FAN gör ett aimbot/cheat där man siktar neråt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 That's what i said! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 css, final i någon turnering med min gamla klan Hade ingenting att göra eftersom jag var CT och vaktade spot på A och yop 2 pers sprang B, så jag hoppade, drog iväg ett randomskott med AWP och tog en kille vid long. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Nicet :D När jag glömde köpa defusale kit och ninja defusa vid bomb plats B (de_dust2). Om jag hade köpt defusale kit hade jag klarat det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 slängde ner en rökgranat i CT garaget på office(var T),springer tillbaka upp och hoppar ut genom fönstret ner till garage porten som öppnas,jag och en till random sprayar med AKn in i röken och får två HS var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Sköt ett random skott vid mitten på de_dust2. Får in ett hs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg