Hoppa till innehåll

Snyggaste Ni Har Gjort?


OOME
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag körde en aim bana tror det var aim_texture_blablabla2 (blablabla är nån bana kommer inte ihåg namnet) och gick upp för stegen i T och gick på sidan (inte bra förklarat) gick till ett rum och hoppa upp på ett ställe där man kan döda jätte många CT. Då gick en in i rummet men såg inte mig. Då så gömmde han sig vid nån gång som går uppåt och då döda jag han. Sen så sprang jag till T med 1 hp kvar och sen vann vi xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag körde en aim bana tror det var aim_texture_blablabla2 (blablabla är nån bana kommer inte ihåg namnet) och gick upp för stegen i T och gick på sidan (inte bra förklarat) gick till ett rum och hoppa upp på ett ställe där man kan döda jätte många CT. Då gick en in i rummet men såg inte mig. Då så gömmde han sig vid nån gång som går uppåt och då döda jag han. Sen så sprang jag till T med 1 hp kvar och sen vann vi xD

Egd de blev :D

 

Eftersom alla tar sina kills, så ska jag hoppa in med en "snyggaste" död.

 

En gång på de_dust 2 spelade jag som CT. Jag sprang vid starten upp till B (Bombplats). När jag var där inne försökte jag hoppa upp på en låda. I luften blir jag skjuten av en deagle i huvudet, precis innan jag dör då hinner jag trycka av avtryckaren på min AWP (I Luften) jag hade och träffade en av de T som kom ut springande ifrån mörka in till B. Det roliga var att allt hände så konstig snabbt och läskigt, när man drar iväg en noscope med awp:en i luften? Samt min kropp hamnade i hålet mellan väggen in till B.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det snyggaste jag har gjort (1.6);

Hoppa ner till Terroristernas spawn på fy_simpsons med MP5 Navy och dra två headshots. Jag sköt bara som in i och pang så blev det två headshots.

 

En annan gång var tre haxx i rad på mörka (D2) med Ts autosniper, varav en HS.

 

Och min snyggaste död (lol) är av nån awphest som träffade mig rakt på huvudet när jag skulle hoppa ner i gropen på dust2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aim_ag_texture2 var det jag spelade i mitt föra inlägg.

 

Men en sak till då xD

 

När jag spelade surf_greatriver_xdre4am och åkte ner i röret i sky och gick mot den där saken att man åkte iväg så kom 2 T (var CT). Då vände jag mig om och skött och fick HS på båda 2 xD

 

Den ena ducka och den andra stog så det var rätt kul. Sen votebana dom mig för dom tråde jag cheata bara för jag ägde ut dom -_-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste varit på D2 (de_dust2) Sprang från long till CW. Där det kommer 6 Terrorister. Tog 4 HS med dgl efter varandra utan att sikta. Sen 2 normala kills med AK47. Det var riktigt snyggt faktiskt mest tur. Jag tog inte all dmg själv, Hade en polare brevid mig som sköt lite, Men fortfarande snyggt :)

 

EDIT: Kanske inte låter så snyggt, Men hade jag filmat det hade det varit något annat. Ops några stavfel.

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte vad de snyggaste jag gjorde är... idag acea jag på cbble i side (source). Inte lätt att förklara men dirra typ 3-4 i huvudet och resten tog de 3 skott innan hset kom... kommer upp på youtube innom sin tid ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

CSS - Zombie Mode - Lila Panic V2

 

Jag sprang upp för trappen till det andra huset, då såg jag en zombie framför mig. Jag sköt ett skåp som va bredvid han så han fastnade i den, sen sprang jag upp mot han. Jag kunde inte komma förbi han och den kom en zombie springande mot mig bakom mig. Jag hukade mig och började skjuta mot han så han inte kunde nå mig, då kom 2 andra zombies springande emot mig då hoppade jag förbi han som va fast i skåpet och jag sprang som fan.

Sen hoppade jag in i en ventilation och kröp in en bit där och överlevde. :D

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Css - de_dust2_unlimited

 

Jag dödade en och han drog ner mig till 1hp sedan gick jag och dödade 10st till (Fortfarande med 1hp) Min kompis (Som var en av dom jag dödade) Vart lite smått lack på mig xD

 

Vilka körde du emot då?

2 åringar eller,har man 1 hp kvar så ska det inte gå att döda 10 pers :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Css - de_dust2_unlimited

 

Jag dödade en och han drog ner mig till 1hp sedan gick jag och dödade 10st till (Fortfarande med 1hp) Min kompis (Som var en av dom jag dödade) Vart lite smått lack på mig xD

 

Vilka körde du emot då?

2 åringar eller,har man 1 hp kvar så ska det inte gå att döda 10 pers :P

 

Han hade väl turen att de var sinnesslöa och aldrig såg honom ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...