Hedman Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Är väl när man varit själv och tagit 6st kanske.Händer dock vardagligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Gjorde detta på ett lan men missade hela tiden och den andra gapflabbade och stod still så efter massor med missar fick jag honom till slut. btw jag är sämst haha :lol: Du fick han i alla fall :D Nice förklarat med bilden! Redigerat 17 Juni 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Det var en kille som trodde att jag var afk och gick runt mig utan att göra något, jag hade standard terrorist pistolen och han hade nåt bra jag inte kommer ihåg och så sköt jag honom i huvudet efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) moderatorns bild ftw :D Jag surfade på surf_rebel_rectiance_v3 tror jag och precis där i början surfar jag och (mitten surfen) bara random hugger med kniven och då så kommer en ct snabbt framför mig som blir knivhuggen i ryggen och dör direkt :D (165 hp tog jag :) ) Redigerat 17 Juni 2009 av zorrax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Css "Surf_Machine2" Jag kastade en granat i spawn till andra sidan och fick 5 kills ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 deathrun_temple Jag var T och alla i CT jämte varandra och vid de 2 blå snurrande pilarna så åkte alla ner :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kopochsalj Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Kanske inte det snyggaste men på inferno 4on4 tre av min kompisar hade dött men de hade dödat en. står under huset nära B plant. Vallar en He på vägen får 2 st sedan tar jag den tredje som kommer från ct spawn. ;) Redigerat 18 Juni 2009 av kopochsalj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Det snygaste jag har gjort i Css (Iallfall vad jag kommer ihåg är) Går från T spawn mot B alltså fortfarande i T spawn men jag ser mörkan, jag gjorde bara en 360 spin och sköt 2 gånger o träffar två CT:s mitt i huvet med deagle på långt avstånd, de stog precis nära varandra! Ren tur kommer aldrig göra om det tror jag :/ Haha gjorde ett klipp för någon dag sen då jag spelade css lite o filmade kolla gärna: http://www.youtube.com/watch?v=miZaObgUoQA...re=channel_page Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sse Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 jag har skjutit igenom huvudet så han gick utan huvud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Men ofta, huvdet flyger inte iväg när man skjuter headshot.Och om man skjuter en i huvdet dör han på direkten så ofta man går runt lier! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Haha precis :D Han var nog oseriös :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Men ofta, huvdet flyger inte iväg när man skjuter headshot.Och om man skjuter en i huvdet dör han på direkten så ofta man går runt lier!Zombie mod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg