marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Låt oss lämna sublimal programmering då eftersom du inte klarar av att prata om det. Vad tycker du om det så kallade "polis stat"?vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Ungefär en stat fylld med övervakningskameror och mer eller mindre maktgalna poliser där folket har väldigt lite frihet. Nordkorea och Kina är exempel, USA och England är på väg dit från vad jag har sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Ungefär en stat fylld med övervakningskameror och mer eller mindre maktgalna poliser där folket har väldigt lite frihet. Nordkorea och Kina är exempel, USA och England är på väg dit från vad jag har sätt.låter rätt äkta det här men vett inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Ungefär en stat fylld med övervakningskameror och mer eller mindre maktgalna poliser där folket har väldigt lite frihet. Nordkorea och Kina är exempel, USA och England är på väg dit från vad jag har sätt.låter rätt äkta det här men vett inte wat? Att polisstater existerar är ett faktum. Om Sverige är på väg att bli en är däremot en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) Poliser i USA som går på oskyldigt folk: England: Bara ett av flera exempel. Finns en del om man söker på "police brutality", poliser som gör mycket felaktiga saker mot oskyldiga. Om man jämför hur detta är nu med hur det var för 10 år sen har det blivit värre, och jag vill inte att det blir ännu värre. Detta är ungefär hur man tror NWO kommer se ut. Redigerat 9 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Poliser i USA som går på oskyldigt folk: England: Bara ett av flera exempel. Finns en del om man söker på "police brutality", poliser som gör mycket felaktiga saker mot oskyldiga. Om man jämför hur detta är nu med hur det var för 10 år sen har det blivit värre, och jag vill inte att det blir ännu värre. Detta är ungefär hur man tror NWO kommer se ut. men det här kan vara löngn alting!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Du ser ju vad dom har filmat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 sant men kan vara bluff film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Finns ju hur mycket som helst. Men visst du får tro vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) nej nej inte så jag menade jag tror på alting men poliser brukar vara snälla :D Redigerat 9 Februari 2010 av marsohn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 IRL har jag aldrig träffat på någon polis jag upplevt missbrukat sina krafter, träffar knappt poliser överhuvudtaget. Men som jag ser på sånna här filmer är det inte samma i andra länder. Sverige är väl lugnt nu och jag vill inte att det blir en polisstat som vissa andra länder håller på att bli/redan är. Ju tidigare man gör nåt åt det ju lättare är det, beskrivs mycket bra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 går det inte att stopa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.