Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

NWO finns det håller både Guggo och fishmaster med om genom att de anser att FN finns och att staterna samarbetar, låt nu denna "debatt" gå mot en diskussion om vad detta kan leda någonstans och vad det innebär för mänskligheten.

 

btw, David Icke påstår att han sett en reptilmänniskas* ögon bli kolsvarta och stirra på honom.

 

*en människa som är besatt av Illuminati-varelserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bara vidarebefordrar vad andra har sagt eftersom guggo började prata om det, aldrig sagt att jag tror på dem. Ingen av oss har möjlighet att avgöra hur mycket av det som stämmer så det är ingen ide att vi pratar om det mer. Men jag har lärt mig att det är fel att förlöjliga något som låter omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Reptilmänniskor är omöjliga efter som reptiler har fjäll och lägger ägg, en människa har hud och föder levande därför fungerar det inte. Om dom skulle finnas så skulle det finnas fosiler e.t.c .

 

Men om man nu inte ska förlöjliga ''omöjliga'' saker eller saker som låter omöjliga, betyder inte det att nästan vem som helst kan säga vad som helst utan att få negativ kritik?

 

Saker som låter omöjliga är omöjliga, det du menar är obevisade påståenden, om jag säger att bananer blir x3 så stor i rymden och att röda grisar lever på mars, kan man inte förlöjliga det då?

 

Att t.e.x det finns liv efter döden ska man inte förlöjliga, det vet ingen. Det är ett obevisat påstående.

 

 

Att zebror tappar sina ränder om det blir 45+ grader är omöjligt och det kan man förlöjliga.

 

NWO är heller inget annat än en LÖJLIG konsperations teori IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NWO finns det håller både Guggo och fishmaster med om genom att de anser att FN finns och att staterna samarbetar,

Fast..va? Ja, FN finns och stater sammarbetar, men det innebär inte att NWO finns.

"The common theme in conspiracy theories about a New World Order is that a powerful and secretive elite with a globalist agenda is conspiring to eventually rule the world through an autonomous world government, which would replace sovereign nation-states and put an end to international power struggles. Significant occurrences in politics and finance are speculated to be orchestrated by an extremely influential cabal operating through many front organizations. Numerous historical and current events are seen as steps in an on-going plot to achieve world domination through secret political gatherings and decision-making processes"

 

Dessutom, jag trodde att du inte skulle ge dig in i diskussionen igen? Vad hände där?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju saker som håller uppe NWO teorin. Om du ser röda elefanter i rymden så vet du att du har sätt det och då skulle det vara rätt jobbigt för dig om folk förlöjligar dig när du vet vad du har sätt.

Det var inte det jag menade, elefanter kan inte leva i rymden och dom är inte röda, därför är det omöjligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...