Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Gamla George Bush har ju pratat om NWO, frågan tråden tar upp är vad det är, inte om det finns.´Det har vi också tagit upp förut.

Än sen att han använt uttrycket New World Order?

Innebär det att dina misstankar blir verifierade?

 

"In The Biggest Secret (1999), Icke introduced the "Reptoid Hypothesis." He identifies the Brotherhood as originating from reptilians from the constellation Draco, who walk on two legs and appear human, and who live in tunnels and caverns inside the earth. They are the same race of gods known as the Anunnaki in the Babylonian creation myth, Enûma Eliš. Lewis and Kahn write that Icke has taken his "ancient astronaut" narrative from the Israeli-American writer, Zecharia Sitchin. Icke's idea of "inner-earth reptilians" is also not new, though Barkun writes that Icke has done more than most to expand on it.

 

Sitchin writes that the reptilians came to Earth for its precious metals. Icke argues that the Anunnaki came specifically for "monoatomic gold," a mineral he says can increase the carrying capacity of the nervous system ten thousand fold. After ingesting it, the Anunnaki are able to process vast amounts of information, speed up trans-dimensional travel, and shapeshift from reptilian to human form. They use human fear, guilt, and aggression as energy in a similar way, part of the reason they organize human conflict. The more negative emotion we emit, the more the reptilians absorb:

 

Thus we have the encouragement of wars, human genocide, the mass slaughter of animals, sexual perversions which create highly charged negative energy, and black magic ritual and sacrifice which takes place on a scale that will stagger those who have not studied the subject.

 

The Anunnaki have crossbred with human beings, the breeding lines carefully chosen for political reasons. He believes they are the Watchers, the fallen angels, or "Grigori," who mated with human women in the Biblical apocrypha. Their first reptilian-human hybrid, possibly Adam, was created 200,000–300,000 years ago. There was a second breeding program around 30,000 years ago, and a third 7,000 years ago. It is the half-bloods of the third breeding program who today control the world, more Anunnaki than human. They have an extremely powerful, hypnotic stare, the origin of the phrase to "give someone the evil eye", and their hybrid DNA allows them to shapeshift when they consume human blood. In Children of the Matrix, he expanded his description of those in charge, adding that the Anunnaki also bred with another extraterrestrial race called the "Nordics," on account of their blond hair and blue eyes, to produce a race of human slave masters, the Aryans. The Aryans retain many reptilian traits, including cold-blooded attitudes, a desire for top-down control, and an obsession with ritual, lending them a tendency toward fascistic militarism, rationalism, and racism.

 

Lewis and Kahn write that the Nordic hypothesis means Icke is mirroring standard claims by the far right that the Aryan bloodline has ruled the Earth throughout history; for Icke, Sumerian Kings and Egyptian pharoahs have all been Aryan reptilian humanoids, as have 43 American presidents and the Queen Mother, who was "seriously reptilian." All have taken part in Satanic rituals, paedophilia, kidnapping of children, drug parties and murder, needed to satisfy their reptilian blood lust, which allows them to retain their temporary human form.

 

Han har sett för mycket på V.

 

Herregud!

 

http://cdn2.knowyourmeme.com/i/19196/original/raptor-jesus.jpg

 

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste inte det långa citatet. Att han pratar om det bekräftar endast att det finns. Inte vad det är. Jag är inte en "typisk konspirationsteorist" som du verkar tro. Du och jag förstår att bara för att han nämner det betyder det inte att alla konspirationer är sanna.

 

Att diskutera reptiler i denna tråden kommer inte leda nån vart. Jag har knappt undersökt det och kan inte debattera om det. Tror inte det finns någon här som är för teorin.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste inte det långa citatet. Att han pratar om det bekräftar endast att det finns. Inte vad det är. Verkar som du tror jag är nån galen konspirationsteori som använder ologiska argument till allt eller nåt. Du och jag förstår att bara för att han nämner det betyder det inte att alla konspirationer är sanna.

 

Att diskutera reptiler i denna tråden kommer inte leda nån vart. Jag har knappt undersökt det och kan inte debattera om det.

Seriöst?...

 

Så om Obama säger att Nord Korea har kärnvapen som kan förstöra hela U.S.A, måste det då vara sant? Även om han inte säger det i ett officielt utalande som Old Busch inte heller gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NWO verkar inte omöjligt, men det är löjligt av alla som tror på det att tro att det kommer ske något otroligt dåligt.

 

Det närmaste vi kommer till en NWO är FN t.e.x .

Word, vad dem ställt till med i Palestina säger bara saken, det som händer nu skiter dem fullständigt i.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NWO verkar inte omöjligt, men det är löjligt av alla som tror på det att tro att det kommer ske något otroligt dåligt.

 

Det närmaste vi kommer till en NWO är FN t.e.x .

Word, vad dem ställt till med i Palestina säger bara saken, det som händer nu skiter dem fullständigt i.

 

Du skulle väldigt gärna få förklara det där. Du skyller alltså hela Palestina-konflikten på FN? Att säga att de fullständigt skiter i världen är fel, eftersom det de gjorde var ett försök att lösa det, som ingen annan orkat ta tag i. Sen att det inte lyckades var för att FN är en ganska tandlös organisation i världspolitiken så att araberna förkastade allting.

 

 

OnT: Iochmed att vi har världspolitik i Samhällskunskapen så kom jag och tänka på den här tråden. Nu har jag läst långt i från allt i den, men tänkte hoppa in lite. När vi har funderat i klassen på olika problem så verkar det alltid som ett problem att världen är uppdelade i flera länder och inte under en världsregering. Jag menar, konfliktlösning, nedrustning, bistånd osv skulle gå mycket lättare att genomföra. Skulle inte NWO kunna vara bra också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det skulle kunna vara bra. Men regeringen skulle lätt kunna missbruka makten. Och personer som inte litar på regeringen som tror att regeringen ligger bakom 9/11vill absolut inte ge mer makt till dem så de hittar på mer dumheter. Det är som att du ger allt du har till någon du inte litar på och sedan vill att de ska göra det bästa med det för dig.

 

Men om man litar på dem och de sköter sig skulle det kunna vara en bra sak ja. Jag har hört liknelsen att du kommer bli som ett barn till regeringen som då är dina föräldrar och de har all makt och om de gör något du inte vill kan du inte säga emot det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...