Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Lite om hur sublimal programmering funkar: http://www.youtube.com/watch?v=5N6h_dEE9RU

 

Vad tycker du fishmaster? Är allt bara löjligt eller är det något i denna filmen du tycker "makes sense"?

Jag tycker att man enkelt kan hitta bevis, bara genom att VILJA hitta dom.

Sen en nypa idioti, så har man en konspiration.

 

Har du inte förstått än att ditt tjat med youtube videos om ett ondskefullt NWO inte är nå annorlunda än fånerier som dessa:

 

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite om hur sublimal programmering funkar: http://www.youtube.com/watch?v=5N6h_dEE9RU

 

Vad tycker du fishmaster? Är allt bara löjligt eller är det något i denna filmen du tycker "makes sense"?

Jag tycker att man enkelt kan hitta bevis, bara genom att VILJA hitta dom.

Sen en nypa idioti, så har man en konspiration.

 

Har du inte förstått än att ditt tjat med youtube videos om ett ondskefullt NWO inte är nå annorlunda än fånerier som dessa:

 

 

du får tro vad du vill. men det som är idiotiskt är den där vidion du la upp :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nwo är litte mera trolit en utomjordingar

Utomjordingar är en stor del av NWO. Dels att den amerikanska regeringen (och eventuellt andra regeringar) försöker dölja faktumet att utomjordingar har landat på jorden (Se Roswell osv), och att utomjordingar finns mitt i bland oss, i form av utomjordiska reptiler, och det är de som ligger bakom hela NWO.

 

NWO hävdar även att många av världens ledare (George Bush etc) därför skulle vara utomjordiska reptiler

 

"According to British writer David Icke, 5 to 12-foot (1.5 - 3.7 m) tall, blood-drinking, shape-shifting reptilian humanoids from the Alpha Draconis star system, now hiding in underground bases in Hollow Earth, are the force behind a worldwide conspiracy directed at humanity."

 

"...set out a moral and political worldview that combines New-Age spiritualism with a passionate denunciation of what he sees as totalitarian trends in the modern world. At its heart lies the idea that a secret group of reptilian humanoids called the Babylonian Brotherhood created and controls humanity, and that many prominent figures are reptilian, including George W. Bush, Queen Elizabeth II

 

David Icke är en av de absolut största personligheterna inom NWO. Observera att han även tror att han är guds son, och att färgen turkos för honom närmare gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

David Icke är en riktigt smart person om man lyssnar på honom. Det finns flera som tycker att han är riktigt smart men håller sig borta från reptil-teorierna, jag är en av dem.

 

Sedan finns det inget "Detta är NWO" utan alla har olika teorier. Så det där "NWO hävdar även att många av världens ledare (George Bush etc) därför skulle vara utomjordiska reptiler" som du säger stämmer inte. Endast vissa, väldigt få, hävdar det.

 

Jag rekommenderar dokumentären "David Icke - Was He Right?" på 45 minuter om ni är intresserad av vad han är för nån typ istället för att nå får en falsk uppfattning av att han är en galning som tror att george bush är en reptil. http://video.google.com/videoplay?docid=6860946590182985661

 

Jag har lyssnat av en av hans föreläsningar på 6 timmar och det var riktigt intressant.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men galning-delen är väl fel. Problemet är att folk hör att han tror att en viss grupp folk är reptiler och direkt bedömer de honom till mentalt sjuk eller liknande som fishmaster precis gjorde utan att veta vem han egentligen är.

http://img714.imageshack.us/img714/2907/292whohjpg.png

 

För övrigt, jo, om man misstänker att ledarna egentligen är utomjordiska reptiler så är man extremt paranoid och mental sjuk.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...