fishmaster Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Du lär vara helt pantad om du tror att 73% av Sveriges befolkning är troende. ...Gudshatande ateister... Passar in på mig, må tron på den där värdelösa "guden" försvinna i avgrunden, tillsammans med religionen. Må Gud, som inte har något annat för sig än att skicka orkaner på oss, brinna! Redigerat 13 Juli 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 "Several studies have found Sweden to be one of the most atheist countries in the world. According to Davie (1999), 80% of Swedes do not believe in God. In the Eurostat survey, 23% of Swedish citizens responded that "they believe there is a God", whereas 53% answered that "they believe there is some sort of spirit or life force" and 23% that "they do not believe there is any sort of spirit, God, or life force"." Du lär vara helt pantad om du tror att 73% av Sveriges befolkning är troende.Och det betyder alltså att 73% inte är Kristna TROTS att de konfirmerat sin tro? Nu får ni ändå ta och ge er... Guds nåd. Må 4chan fylla dig med bättre trollnings-skills.Jag surfar inte på kommunistiska satanistsidor som 4chan, jag har sett några troll därifrån och de försöker bara trolla som nazister vilket de är relativt värdelösa på, precis som några här. Jesu seger mot det onda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Alla hyperreligiösa fjantar är troll. True story. Newsflash, folk konfirmerar sig för gåvorna man får. Satan styrke dig. Redigerat 13 Juli 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Är det inte en hädelse att missbruka Jesus namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Varför kan inte svenska fängelsen vara som i U.S.A? [...] Fångarna gör vadsomhelst för att få tag i ett vapen. De smälter rakblad på tandborstar, gör egna knivar, gömmer saker i analen(Ouch).Och det är bra eller jag hängde inte med riktigt? :huh: 1. Håller med. 2. Jag tänkte mer att kallblodigt var kapa av huvudet men ok. 3. Jag menade att U.S.A:s fängelsen är fångarna helt galna. Som jag sa, de gör vadsomhelst för ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 3. Och så ska vi ha det tycker du? :huh: jag hänger inte riktigt med på ditt resonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Varför skulle det vara mer kallblodigt att kapa huvudet av någon än att skjuta? EDIT: Beror väl på vad man menar med "kallblodigt", men jag menar att det knappast är mer smärtsamt. Redigerat 14 Juli 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Cold blooded (kōld'blŭd'ĭd) adj. 1. 1. Lacking feeling or emotion: a cold-blooded killer. 2. Executed without feeling or emotion: a cold-blooded crime; a cold-blooded performance of the concerto. 2. Ectothermic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jaha, men i så fall har det inte så mycket med metoden att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Nej, inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jag kör bara efter följande definition: Cold blooded (kōld'blŭd'ĭd) adj. 1. 1. Lacking feeling or emotion: a cold-blooded killer. 2. Executed without feeling or emotion: a cold-blooded crime; a cold-blooded performance of the concerto. 2. Ectothermic. Hittar ingen referens till metoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Är det inte en hädelse att missbruka Jesus namn?Jag antar att du syftar på mitt visningsnamn. Det tredje budordet lyder "du ska inte missbruka Herrens namn", Gud har tre delar, Fadern (Herren), Sonen samt Den Helige Anden. "Gud" tillhör just Herren då han är den största delen och från början den enda vilket han fortfarande är enligt de två andra kättande Abrahamistiska religionerna. Välsigne er och må du vakas över av Jungfru Maria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.