TheUnnamed Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Det bör nästan vara olagligt att sprida propaganda som skadar allmänheten, som i den här tråden. Det är olagligt. Brottsbalken Kap. 16 §15 "Den som genom oriktig uppgift att det föreligger fara för en eller flera människors liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av egendom föranleder onödig säkerhetsåtgärd, döms för falskt larm till böter eller fängelse i högst ett år. " Aftonbladet har ju skrivit att man går ner i vikt av hamburgare... http://www.max.se/campaigns.aspx?page=minimizeme De skrev troligen att man KAN gå ner i vikt av hamburgare. Självklart är det inte hamburgaren i sig som gör att man går ner men ändå lite kul sido fakta (aka off topic) . Hoppas förresten på att bli vaccinerad de närmsta dagarna :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 (redigerat) Svininfluensan är ju inte heller farlig som jag sagt i 40 sidor nu. Och varför ska vi tro på dig och inte de läkarna som har gått ut och sagt att det är viktigt att ta detta vaccin? Eftersom alla håller med om att den vanliga influensan är farligare, som inte är så farlig, så är inte svininfluensan heller farlig. Alla läkare håller inte med om att alla ska vaccinera sig. jag tror mer på dom som håller på med smittskydd/forskning och läkare än vad jag tror på dig.Det finns flera läkare som tycker vaccinet är dåligt och läkare som ger ut vaccin utan att ta det själva. Jag bara vidarebefordrar vad en del läkare säger. Redigerat 5 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Svininfluensan är ju inte heller farlig som jag sagt i 40 sidor nu. Och varför ska vi tro på dig och inte de läkarna som har gått ut och sagt att det är viktigt att ta detta vaccin? För att WASD såg på youtube att Svininfluensan inte var farlig, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Svininfluensan är ju inte heller farlig som jag sagt i 40 sidor nu. Och varför ska vi tro på dig och inte de läkarna som har gått ut och sagt att det är viktigt att ta detta vaccin? För att WASD såg på youtube att Svininfluensan inte var farlig, såklart! och som vi alla vet så finns det bara B-skådisar på youtube som hittar på massa konspirationsskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Har någon vaccinerat sig än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 mm.. typ 4 som har skrivit i tråden har redan gjort det. och kan man tänka sig att ingen av dom som skrev har dött! AMAZING SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Har någon vaccinerat sig än eller? Läs i tråden.. Finns flera stycken här, samt nästan 1 miljon till där ute i resterande Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 har någon svensk dött av vaccinet tro? kan någon svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 har någon svensk dött av vaccinet tro? kan någon svara? Har sagt det otaliga gånger, läs härifrån och ned: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1615860 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 (redigerat) Kollade precis igenom "källorna". Har du ens läst dom? Antagligen inte. I samtliga fall så är det fortfarande oklart om de dog till följd av vaccinet. Artiklarna är fyllda av "kan ha ett samband med vaccinet", "läkemedelsverket utreder om det finns ett samband" osv. I en av dom står det till och med "Vi vet ännu inte om det finns något samband, säger Lennart Waldenlind som är docent vid Läkemedelsverket. " Det finns alltså 0 bekräftade dödsfall av vaccinet. Samtliga fall som misstänks kan ha haft ett samband med vaccinet är hos svårt sjuka eller mycket gamla som borde ha kilat runt hörnet för länge sedan. Redigerat 5 November 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 har någon svensk dött av vaccinet tro? kan någon svara? Har sagt det otaliga gånger, läs härifrån och ned: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1615860 Det senaste jag hörde var att inget dödsfall har skett i Sverige p.g.a vaccinet. Om de dödsfallen som "kan" vara vaccinet är mörkade eller inte svarar jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Det bör nästan vara olagligt att sprida propaganda som skadar allmänheten, som i den här tråden. Det är olagligt. Brottsbalken Kap. 16 §15 "Den som genom oriktig uppgift att det föreligger fara för en eller flera människors liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av egendom föranleder onödig säkerhetsåtgärd, döms för falskt larm till böter eller fängelse i högst ett år. " Kap. 16 §2 "Den som muntligen inför menighet eller folksamling, i skrift som sprides eller utlämnas för spridning eller i annat meddelande till allmänheten uppmanar eller eljest söker förleda till brottslig gärning, svikande av medborgerlig skyldighet eller ohörsamhet mot myndighet, dömes för uppvigling till böter eller fängelse i högst sex månader." Även Allmänfarlig vårdslöshet kan komma i fråga. Haha Sony ligger riset till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.