Hoppa till innehåll

Maktgalna Mods.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

XADE har gjort detta flera gånger i KG förut, var väl några månader sedan. Trots att jag kickat honom flertalet gånger då och sagt åt honom fortsatte han.

 

tvivlar på att egentligen någon är så maktgalen

Det finns en som är maktgalen på riktigt och detta är Nafrali...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Maktgalna? Nej , tror bara de är nyfikna. Finns som sagt en maktgalen powermissbrukare här och det är Nafrali.

 

Dessutom tycker jag mods ska få gå in utan att bli accepterade, de kan vara ett sätt att grupperna styrs på rätt sätt och att det inte spårar ur med olagliga saker. För många i GF:en blir ju riktiga webzpolare och skiter väl antagligen i vad ens gruppmedlemmar gör. NU säger jag inte att Gruppledarna gör det, för det vet jag inget om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maktgalna? Nej , tror bara de är nyfikna. Finns som sagt en maktgalen powermissbrukare här och det är Nafrali.

 

Dessutom tycker jag mods ska få gå in utan att bli accepterade, de kan vara ett sätt att grupperna styrs på rätt sätt och att det inte spårar ur med olagliga saker. För många i GF:en blir ju riktiga webzpolare och skiter väl antagligen i vad ens gruppmedlemmar gör. NU säger jag inte att Gruppledarna gör det, för det vet jag inget om.

Bara för att dem var nyfikna på Oztown (av någon konstig anledning ) så ger det inte dem rätten till att lägga till sig själva.

En moderator skall kunna lägga till sig i gruppforum om dem fått information om att det sker något olagligt i den gruppen, då ska dem lägga till sig utan gruppledarens godkännande. Men nu rör det sig inte om att dem fått reda på att det sker något olämpligt i Oztown, utan dem har gått in i gruppen av nyfikenhet.(som wasd själv erkände)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XADE har gjort detta flera gånger i KG förut, var väl några månader sedan. Trots att jag kickat honom flertalet gånger då och sagt åt honom fortsatte han.

 

tvivlar på att egentligen någon är så maktgalen

Det finns en som är maktgalen på riktigt och detta är Nafrali...

 

lägg ner med att säga att alla är maktgalna macgyver, det låter bara illa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maktgalna? Det är ett forum, vem vill ha stormakt över ett diskussionsforum?

Vem är inte nyfiken? Oztown har funnits länge, själv har jag inte vart med där på as länge, jag undrar

själv vad som försigår där inne, man har aldrig orkat ansöka om en plats dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Jag går emot det utlåtandet.

Okej.

 

lägg ner med att säga att alla är maktgalna macgyver, det låter bara illa.

Hahahaha kan du inte läsa eller? :_ Du kanske ska ta en titt på mitt inlägg igen...

 

Tycker han var en aktiv / bra mod.
+1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...