Hoppa till innehåll

Maktgalna Mods.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

XADE har gjort detta flera gånger i KG förut, var väl några månader sedan. Trots att jag kickat honom flertalet gånger då och sagt åt honom fortsatte han.

 

tvivlar på att egentligen någon är så maktgalen

Det finns en som är maktgalen på riktigt och detta är Nafrali...

 

Nej, jag ansökte till alla forum som fanns innan jag visste att man kom med automatiskt. Sedan gick jag med igen, trodde faktiskt att ni "råkat" kicka mig eller vad man säger för vad jag vet har ingen av er haft något emot mig. Då skickade någon medlem med Katt i namnet (tror det finns flera) och frågade varför. Jag frågade då om jag fick gå med och bad om ursäkt. Då fick jag gå med men sedan var jag oaktiv så är inte med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför ragar ni på modsen ändå? jag menar, att gå med i ett forum utan tillåtelse är väl inte klassat som maktgalen? eller har jag missat något?

Saken är den att Kuzune och WASD har gått in i Oztown utan tillåtelse upprepade gånger. Inte för att kolla så att någon olämpligt sker där, utan av ren nyfikenhet. < Olämpligt agerande av moderator.

Om dem missbrukar sina egenskaper som moderator på ett olämpligt sätt och inte kan uppföra sig som en moderator ska göra, så är dem inte kapabla till att vara moderator, punkt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför ragar ni på modsen ändå? jag menar, att gå med i ett forum utan tillåtelse är väl inte klassat som maktgalen? eller har jag missat något?

Saken är den att Kuzune och WASD har gått in i Oztown utan tillåtelse upprepade gånger. Inte för att kolla så att någon olämpligt sker där, utan av ren nyfikenhet. < Olämpligt agerande av moderator.

Om dem missbrukar sina egenskaper som moderator på ett olämpligt sätt och inte kan uppföra sig som en moderator ska göra, så är dem inte kapabla till att vara moderator, punkt.

Jag gick inte med i Oztown för att snoka, utan för att ta reda vilka som låg bakom Banana phone spammandet, och vad dem hade för anledning till det (kanske inte så big deal, men det började bli ganska irriterande). Jag skulle aldrig missbruka makt för att snoka. För övrigt läste jag ändå inga trådar där.

 

Och då mods ändå inte har modkrafter i gruppforumen längre, så är det lika bra att ta bort den automatiska behörigheten.

Redigerat av Kuzune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man inte rätt att vara nyfiken?

Så jag har rätt att t.ex gå in i ditt hus utan tillåtelse bara för att jag är nyfiken?

 

Skivbolagen har ju rätt och snoka igenom ens IP adress om man laddat ner något som tillhör dem, varför skulle inte mods få göra det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man inte rätt att vara nyfiken?

 

Så jag har rätt att t.ex gå in i ditt hus utan tillåtelse bara för att jag är nyfiken?

 

Skivbolagen har ju rätt och snoka igenom ens IP adress om man laddat ner något som tillhör dem, varför skulle inte mods få göra det?

 

Men då har ett brott begåtts WASD gjorde det endast pga nyfikenhet, aja tycker vi släpper den här diskussionen pga att alla nästan sagt att egenskapen att gå med i gruppforum borde tas bort.

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man inte rätt att vara nyfiken?

 

Så jag har rätt att t.ex gå in i ditt hus utan tillåtelse bara för att jag är nyfiken?

Skivbolagen har ju rätt och snoka igenom ens IP adress om man laddat ner något som tillhör dem, varför skulle inte mods få göra det?

 

Men då har ett brott begåtts WASD gjorde det endast pga nyfikenhet, aja tycker vi släpper den här diskussionen pga att alla nästan sagt att egenskapen att gå med i gruppforum borde tas bort.

 

modsen har ju fan förklarat tio gånger varför dom gick med i grupperna, sluta grina för småsaker, inget har hänt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...