Layton Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Hej! Vad tycker du om din mentor/klassföreståndare? Min mentor är ganska snäll, duktig på att planera läxor, noggrann men sträng. Hon kan få värsta utbrottet ibland och skrika åt eleverna men hon skriker oftast inte åt mig som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 I grundskolan var det väl sådär, men på mitt gymnasie är alla lärare bättre än de jag hade innan :) Mycket bra klassföreståndare alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Någorlunda sträng men snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Min sista mentor i grundskolan som jag har haft sedan 6:an. Är trevlig och drivande, dock kan jag ibland tycka hon är lite väl tydlig med vilka mål hon kräver utav oss och favoritiserar lätt dem som följer det till punkt och prickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Kan inte ens mitt namn (Y). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Min sista mentor i grundskolan som jag har haft sedan 6:an. Är trevlig och drivande, dock kan jag ibland tycka hon är lite väl tydlig med vilka mål hon kräver utav oss och favoritiserar lätt dem som följer det till punkt och prickat.Vilken skola går du på? Låter likt kunskapsskolan. Det man först lägger märke till med min mentor är hur otroligt ful hon är. Annars är hon förstående, snäll och tydlig. Hon tar allting på väldigt stort allvar vilket är bra men man får vara försiktig med skämtandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) dålig, hon säger aldrig vad hon vill utan går runt det hon vill säga så man får försöka klura ut om har fått läxa eller inte Redigerat 15 Oktober 2009 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wize Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Hon är rätt bra, tycker dock att hon tittar för mycket på en elev när hon pratar. När jag pratat klart till exempel så tittar hon fortfarande på mig, det är väl ett litet minus jag kan ge till henne. Annars är hon rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 I min skola har varje klass två mentorer. Båda är bra, det är han och en hon :D Hon är lärare i matte och NO och han är lärare i SO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Hon är bajs. Hon ringer hem när vi glömmer penna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) Min mentor som jag även har i teknik och slöjd är riktigt dålig... Vi killar som är tyst och jobbar bra på lektionerna får bara G och inge mera, Men tjejerna som inte har gjort någonting alls får MVG... Asså om man vet att man förtjänar bättre betyg än det man får så tappar man lixom lusten att jobba för högre betyg då det nästan inte går. Redigerat 15 Oktober 2009 av nicke02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.