SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Ne men herregud villket sammanträffande, jag har hela mitt liv gillar batman och just nu bestämde jag mig för att skaffa en batatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Bara avatar regeln som suger resten ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 om regel nummer 1 gäller borde han kasta ett öga på gruppen imba. och man inte får ha en grupp avatar är bara surt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokepokemon Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 dålig regel! bryter min batman avatar mot 4.3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Dvs, om flera personer har liknande avatarer så blir det en grupp (av personer med liknande avatarer), alltså är det förbjudet.Finns ju massor av folk med WoW-avatarer... ännu ett exempel på hur löjlig regeln är om det du säger är så admin har tänkt det. Redigerat 2 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Dvs, om flera personer har liknande avatarer så blir det en grupp (av personer med liknande avatarer), alltså är det förbjudet.Finns ju massor av folk med WoW-avatarer... ännu ett exempel på hur löjlig regeln är om det du säger är så admin har tänkt det. Enligt "Är det flera som har en avatar med t.ex. liknande bakgrund så blir ni ju en grupp och då räknas det som en grupp-avatar. Har ni helt olika avatars så är det ingen gruppavatar." Är det flera som har liknande avatarer så räknas de som en grupp. Som jag ser det så finns det två alternativ. 1) Admin tar plötsligt bort regeln. 2) Admin fortsätter att inte säga något och låter regeln vara kvar. http://bighugelabs.com/output/motivator3031a7b9ef07ca6097b2710644b1bc8c2f739a53.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Alla måste ju ha en avatar, för de som inte har en avatar har ju faktiskt tekniskt sett samma avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Trög regel. Inga gupp avatarer, hmm? Kul att det är så många som gillar batman! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Alla måste ju ha en avatar, för de som inte har en avatar har ju faktiskt tekniskt sett samma avatar. Om man inte har en avatar så har man ingen avatar.. Dock tycker jag den regeln är rätt dålig. Det är faktiskt bara kattgruppare som klagar över att någon snott deras avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Om man inte har en avatar så har man ingen avatar..Alla som inte har avatarer har tekniskt sett samma avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 ******************************** <--- Nåt kinesiskt svärord som inte är tillåtet. Eftersom att alla i Hundgruppen förutom jag byt avatar är det väl inget fel på min avatar nu, va? Jag är ju ändå Hundgruppens skapare, då borde jag av alla få ha denna avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Eftersom att alla i Hundgruppen förutom jag byt avatar är det väl inget fel på min avatar nu, va? Jag är ju ändå Hundgruppens skapare, då borde jag av alla få ha denna avataren? Din avatar refererar ju fortfarande till en grupp, alltså kan den tolkas som en gruppavatar. Det är upp till admin att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.