Hoppa till innehåll

Uppdaterade Regler


admin

Rekommendera inlägg

Är jag den enda som tror att han ändrade regel 1 för att alla P12:or inte ska klaga? De är ju förmodligen dem enda på den här sidan som trycker på reklamen/beställer fuska VIP

Det enda han ändrade på §1 var väl att man inte fick missbruka funktioner? Allt det där andra stod där innan har jag för mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Stekpanna

Jag gissar på att admin kommer låsa tråden med anledningen "Tråd urspårad. Låst"

 

Är jag den enda som tror att han ändrade regel 1 för att alla P12:or inte ska klaga? De är ju förmodligen dem enda på den här sidan som trycker på reklamen/beställer fuska VIP

Delvis rätt, men för deras trevnad så är det bra, och jag tycker också det blir trevligare om alla inte kastar svordomar och sexuella ankalgelser på varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är jag den enda som tror att han ändrade regel 1 för att alla P12:or inte ska klaga? De är ju förmodligen dem enda på den här sidan som trycker på reklamen/beställer fuska VIP

Det enda han ändrade på §1 var väl att man inte fick missbruka funktioner? Allt det där andra stod där innan har jag för mig.

 

Missbruka funktioner? Som vadå?

 

Delvis rätt, men för deras trevnad så är det bra, och jag tycker också det blir trevligare om alla inte kastar svordomar och sexuella ankalgelser på varandra.
Om du frågar mig är jag förvånad över att moderatorerna inte gör något åt alla idioter som går runt och bumpar 4 år gamla trådar med 3 ords meningar som typ "tycker jag med"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är jag den enda som tror att han ändrade regel 1 för att alla P12:or inte ska klaga? De är ju förmodligen dem enda på den här sidan som trycker på reklamen/beställer fuska VIP

De flesta "äldre" har ju adblock och liknande, vilket gör att sidan inte har någon reklam för dem. Men jag antar att de flesta "yngre" inte använder något sådant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar på att admin kommer låsa tråden med anledningen "Tråd urspårad. Låst"

 

Är jag den enda som tror att han ändrade regel 1 för att alla P12:or inte ska klaga? De är ju förmodligen dem enda på den här sidan som trycker på reklamen/beställer fuska VIP

Det var ju en hel grupp som helt plötsligt fick en hel jävla drös extraklick, då blir man ju misstänksam. -.-' Därför ändrade han lite på regeln, för vissa personer förstår inte regler som står mellan raderna.

 

Delvis rätt, men för deras trevnad så är det bra, och jag tycker också det blir trevligare om alla inte kastar svordomar och sexuella ankalgelser på varandra.

Om du frågar mig är jag förvånad över att moderatorerna inte gör något åt alla idioter som går runt och bumpar 4 år gamla trådar med 3 ords meningar som typ "tycker jag med"

 

Men vi är inte allseende. Anmäl. Då kan vi se det.

 

 

 

Jag kan inte förstå hur jävla WHINIGA dagens ungdomar är. Whine whine whine. Gillar ni inte fuska, så dra för i helvete. Det blir mindre spam utan er, det tackar jag för. Detta är admins sida, han kan göra som han vill. Nu har han sagt hur han vill ha det och ni får gärna säga hur ni tycker om det, men sida upp och sida ner med att han är en idiot får mig bara att se rött. Jädra tjafs, ni är värre än gamla kärringar. Ush på er. Fy. Skämmes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, jag håller nästan med Draghon lite. Medlemmarna skall få uttrycka sina åsikter så länge det görs på ett vettigt sätt, men att kalla Admin idiot och facist är bara sjukt efterblivet. Ni hjälper inte situationen alls, utan snarare så förvärrar ni bara läget och förstör för oss andra. Tror ni att Admin tänker ändra sig om ni bara förlämpar honom? Inte en chans. Sluta vara så jävla korkade.

 

Om Admin ser att fuskas medlemmar kan på ett vettigt sätt presentera sina åsikter och att de vill ha en förändring, vilken de kan styrka på ett bra sätt så kan han mycket väl ändra sig. Han tog bort svordomsfiltret, som ni kanske minns? Om folk skall hålla på förstöra genom att vara puckade så är det ingen mening.

 

För övrigt så vill jag hälsa till alla dubbelanvändare som lurkar omkring här att ni är sjukt lama. Ni vet vilka ni är.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte förstå hur jävla WHINIGA dagens ungdomar är. Whine whine whine. Gillar ni inte fuska, så dra för i helvete. Det blir mindre spam utan er, det tackar jag för. Detta är admins sida, han kan göra som han vill. Nu har han sagt hur han vill ha det och ni får gärna säga hur ni tycker om det, men sida upp och sida ner med att han är en idiot får mig bara att se rött. Jädra tjafs, ni är värre än gamla kärringar. Ush på er. Fy. Skämmes.

Vi försöker bara hjälpa admin. Han vill självklart ha så många användare som möjligt så han drar in så många pengar på reklam som möjligt och om han skapar skitregler kommer medlemmar försvinna. Han bör lyssna på vad medlemmarna tycker om han vill förbättre sidan. Vissa här går över gränsen håller jag med om, men det blir så när han inte lyssnar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen är perfekt, men jag är så nära man kan komma.

 

Jag kan inte förstå hur jävla WHINIGA dagens ungdomar är. Whine whine whine. Gillar ni inte fuska, så dra för i helvete. Det blir mindre spam utan er, det tackar jag för. Detta är admins sida, han kan göra som han vill. Nu har han sagt hur han vill ha det och ni får gärna säga hur ni tycker om det, men sida upp och sida ner med att han är en idiot får mig bara att se rött. Jädra tjafs, ni är värre än gamla kärringar. Ush på er. Fy. Skämmes.

Vi försöker bara hjälpa admin. Han vill självklart ha så många användare som möjligt så han drar in så många pengar på reklam som möjligt och om han skapar skitregler kommer medlemmar försvinna. Han bör lyssna på vad medlemmarna tycker om han vill förbättre sidan. Vissa här går över gränsen håller jag med om, men det blir så när han inte lyssnar.

 

Han lär ju inte lyssna mer bara för att folk säger dumma saker om honom. Snarare tvärt om.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han lär ju inte lyssna mer bara för att folk säger dumma saker om honom. Snarare tvärt om.

Ja de får skylla sig själva om deras röst inte blir hörda pga. deras beteende.

 

Det är inte bara deras röst som inte blir hörd. De förstör för oss andra också.

 

Om vi vill kunna genomföra någon vettig förändring här så måste folk sluta springa runt och skapa dubbelanvändare och sluta kalla Admin massa puckade grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att framföra vettiga åsikter och argumentera i den här diskussionen börjar bli som att dela med sig om åsikter om varför integrationen i Sverige bör ses över.. som en del av Salem-marschen. Ett argumentationsvänligt klimat är inte fyllt av personliga påhopp och pajkastning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...