GangsterTwist Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag har gjort jävligt många dumma saker asså. T.ex. När jag var liten så satt jag mig på knä på en skateboard och åkte ner för en backe. Åkte så snabbt att jag tappa balans och ramla till vänster och skrapa bort all hud istortsätt på vänster armen. Samt en gång när jag cykla och en katt hoppa fram så jag ramla och skrapa bort all hud från axeln. Eller när jag var liten och sprang in i ett bords-kant. Så jag behövde sy, och har ärr på alla dessa saker. Bröt benet när jag var dum och försökte göra ett stunt. Eller när jag cykla på en skit liten cykel i jävlig hög hastighet och från ingenstans så dök en hund fram 2 meter ifrån mig, reaktionen blev att bromsa, problemet var att jag tog frambromsen och flippa över hunden (seriöst) och ramla på ryggen medans cykeln flygde vidare. Aja orkar inte skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 För ca 7 år sen när jag skulle på någon teater och jag var nere hos min farmor då skulle jag gå genom deras tv rum för jag ville se va de var på tv och då smällde jag i huvet i teven så jag fick åka till sjukhuset :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars. wtf, måste ha varit en jävla fylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 råkade välta en bokhylla oss mina kusiner. fan va sura dom blev :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 En gång så skulle jag gå med mjölkpaketet till kylen. Skulle då vara lite rolig å skrika ''HÄR VAR DET MJÖLK'' men jag snubblade på en stol och for in med ögat i bordskanten. Jag är inte blind men ena ögat är lite mer intryckt än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Halkade på golvet och fick en vass bordskant i armhålan(lolwtf?), sen landade jag med ryggen först på en trädstol(kanten).Och nej, det var inte skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än Hehe nu har han bevis ;) Det står ju här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Var svimmfärdig efter att jag hade gjort något och bestämde mig för att inte lägga mig ner utan se om jag kunde stå och undvika det. Jag svimmade ståendes. :/ Redigerat 10 Januari 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Satt och kollade på bio med en polare vi var typ helt ensamma i salongen så det var kanske inte så pinsamt, men vi såg på vår första 3D film, My Bloody Valentine, i mitten av filmen skulle jag fixa till tröjjan och byxorna så jag ställde mig upp och skulle med en hand fixa det medan jag kollade på filmen och höll i mina popcorn, sen när jag skulle sätta mig hade stolen fällts upp och jag skrapade upp hela ryggen på det vassa "stödet" som är understolen och allt popcorn åkte över mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Varför ligger denna tråd i humör-forumet? När jag var ungefär 7 år gammal pekade jag fuckyou till en polisbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 http://olssonjennie.blogspot.com/2010/01/j...ommentarer.html Videon, längst ner. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.