Hoppa till innehåll

Dummaste Grejer Du Gjort

asabrasa

Rekommendera inlägg

Jag har gjort jävligt många dumma saker asså.

T.ex. När jag var liten så satt jag mig på knä på en skateboard och åkte ner för en backe. Åkte så snabbt att jag tappa balans och ramla till vänster och skrapa bort all hud istortsätt på vänster armen.

Samt en gång när jag cykla och en katt hoppa fram så jag ramla och skrapa bort all hud från axeln.

Eller när jag var liten och sprang in i ett bords-kant. Så jag behövde sy, och har ärr på alla dessa saker.

Bröt benet när jag var dum och försökte göra ett stunt.

Eller när jag cykla på en skit liten cykel i jävlig hög hastighet och från ingenstans så dök en hund fram 2 meter ifrån mig, reaktionen blev att bromsa, problemet var att jag tog frambromsen och flippa över hunden (seriöst) och ramla på ryggen medans cykeln flygde vidare.

Aja orkar inte skriva mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P

jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P

jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars.

wtf, måste ha varit en jävla fylla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än

Hehe nu har han bevis ;) Det står ju här!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satt och kollade på bio med en polare vi var typ helt ensamma i salongen så det var kanske inte så pinsamt, men vi såg på vår första 3D film, My Bloody Valentine, i mitten av filmen skulle jag fixa till tröjjan och byxorna så jag ställde mig upp och skulle med en hand fixa det medan jag kollade på filmen och höll i mina popcorn, sen när jag skulle sätta mig hade stolen fällts upp och jag skrapade upp hela ryggen på det vassa "stödet" som är understolen och allt popcorn åkte över mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...