Fjeddo Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Tjena! Jag har nu startat gruppen "Vuxet Snack". Gruppen ska likna gruppen Vuxensnack, och är till för de som gärna vill gå med i vuxensnack-forumet, vilket inte går för tillfället. Du kan ansöka på gruppens sida under fliken "Grupper" uppe i menyn. Jag kommer att gå igenom alla ansökningar och sedan ta ett beslut om du får gå med eller inte! Så varför vänta, ansök nu! :) Redigerat 17 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vore det inte lättare att skapa en namnlista eller whatever med namn för att öppna Vuxensnack gruppen som redan finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vore det inte lättare att skapa en namnlista eller whatever med namn för att öppna Vuxensnack gruppen som redan finns? http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1620908 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag har lite jag vill fråga som rör vuxensnack och sånt. Så jag är för din grupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag kan gå med, men försök hålla det på en mogen åldersgräns, inget 12+ tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag skulle gärna kunna vara med. Jag har en del erfarenheter som jag kan dela med mig av gällande problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vill gärna vara med, men kommer säkert inte med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Kan gå med, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vill gärna vara med, kommer vara aktiv om jag kommer med. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Sign me up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Javisst, jag är intresserad! Vuxensnack kan man ju ändå inte gå med i, så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Har varit medlem i vuxensnack och går gärna med i denna också. Redigerat 12 Januari 2010 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg