Gäst BillieJean Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Eller vaxa? Växer ut igen även om man vaxar. Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Eller vaxa? Växer ut igen även om man vaxar. Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare. Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Eller vaxa? Växer ut igen även om man vaxar. Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare. Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst. Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning? Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem". Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;) Redigerat 13 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara. Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning? Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem". Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;) Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här. Jag tycker hon borde inte slösa pengar på laser för han tycker det inte är fint, utan köra blekning eller vaxning som dom flesta av dagens kvinnor gör.. Redigerat 16 Maj 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Min mormor har mustasch. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Min mormor har mustasch. B)Okej, men då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här. Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här. Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver? Din pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Många tjejer har fjun på överläppen. Men om det är såpass grova fjun så borde du säga det direkt till henne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :) Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.