Mumutio Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Att raka den gör det värre.Mm det var mer vaxa jag hade i åtanke. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag tror tyvärr att du har blivit ihop med en man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag tror tyvärr att du har blivit ihop med en man...Det inte ovanligt att tjejer har små fjun på överläppen. De flesta tar bara bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag tror tyvärr att du har blivit ihop med en man...Det inte ovanligt att tjejer har små fjun på överläppen. De flesta tar bara bort det. Eller så gör vi som FP här, mustasch-tävling med mig!Hon vann dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 tycker att du be en kompis säga det (en ärlig som du kan lita på!)för om hon blir arg på din kompis har det inget med dig och göra... P.S det kan hända att om du fortfarande pratar med din kompis och sådär och hon har blivit arg på honom kanske hon inte gillar att du är med honom så mycket. öööööh förresten tror inte att det är en kille han blivit ihop med (j*vla mobbare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Öhhhhh, ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Fast ändå inte, eftersom även vuxna inte har tillgång dit, de släpper inte in folk längre. Redigerat 11 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Fast ändå inte, eftersom även vuxna inte har tillgång dit, de släpper inte in folk längre. dat sux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Fast ändå inte, eftersom även vuxna inte har tillgång dit, de släpper inte in folk längre.Läs igenom tråden två gånger till. Jag vågar påstå att trådar i det forumet allmänt är en bra bit mer målinriktade. Även om alla "vuxna" inte har tillgång till det får man en mer seriös diskussion där. Precis som att Debatt-forumet också är seriösare. Det bara är så... Sen vill jag inte gå mer off-topic. Har ni några invändningar så ta det i gästboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Fast ändå inte, eftersom även vuxna inte har tillgång dit, de släpper inte in folk längre.Läs igenom tråden två gånger till. Jag vågar påstå att trådar i det forumet allmänt är en bra bit mer målinriktade. Även om alla "vuxna" inte har tillgång till det får man en mer seriös diskussion där. Precis som att Debatt-forumet också är seriösare. Det bara är så... Sen vill jag inte gå mer off-topic. Har ni några invändningar så ta det i gästboken. Alltså har du inte tänkt på att kanske OP inte har tillgång till vuxensnack, eller är för liten oavsätt för att få komma in där. Och detta är ett relations problem, så de tillhör i vänner, relationer och kärleks kategorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Har du tänkt på att jag har sett OP posta i vuxensnack (vilket betyder att han är medlem där) och att större delen av tråden har spammats (jag vet att jag också är skyldig till det, men det var spammat innan jag postade också)? Vuxensnack är ett forum om man vill snacka lite seriösare. Killen ställer en seriös fråga och folk börjar posta små "roliga" inlägg. Redigerat 12 Mars 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har du tänkt på att jag har sett OP posta i vuxensnack (vilket betyder att han är medlem där) och att större delen av tråden har spammats (jag vet att jag också är skyldig till det, men det var spammat innan jag postade också)? Vuxensnack är ett forum om man vill snacka lite seriösare. Killen ställer en seriös fråga och folk börjar posta små "roliga" inlägg. Ja fast de kan inte jag veta eftersom jag inte har tillgång till Vuxensnack eftersom de inte släpper in någon längre. Detta är ett stort problem på fuska, och admin får fan ta och fixa detta. Och ifall OP väljer att lägga den här, så väljer han det. De är hans problem inte ditt. Han är som sagt tillräckligt vuxen för att ta såna beslut själv.. Så sluta gå offtopic nu, och hjälp han seriöst ifall du vill de, annars så räcker det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.