Hoppa till innehåll

Fuska.se Söker Skribenter


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej, jag antar att jag bör göra en seriös ansökan

om det ska bli nåt av det här.

 

Positiva grejer:

- Jag kan min grammatik, om vi säger så

- Jag har varit medlem väldigt länge

- Jag är förhållandevis aktiv på forumet

- Jag har oändliga mängder fritid

 

Negativa grejer då:

- Jag kan ibland skriva onödigt långa texter för att bara komma fram till en väldigt kort slutsats

- Jag tappar lätt tålamodet när jag har att göra med saker jag inte är så intresserad av

- Öm... det är svårt att komma på negativa saker om sig själv :(

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är beslutet taget, skribenter kommer att införas på sidan. Dock kommer inte detta att gå "live" förrän tidigast under sommaren då rätt mycket arbete kommer att få göras så att skribenter får tillgång till alla verktyg som kan vara bra att ha. Det går dock bra att skriva ner att man är intresserad i den här tråden. Förmodligen ges besked i maj/juni ifall man fick bli skribent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ansöker om det, för att jag har varit medlem länge och är måttligt aktiv och jag har väl inte dom största stavfelen?

Bara att ha någorlunda kunskaper inom grammatik och firefox inbyggda stavningskoll så fixar man det bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ansöker!

 

Positivt:

Bra grammatik. Vissa stavfel.

Aktiv.

 

 

Negativt:

Jag är inte över 15.

 

Kommer inte på så mycket annat :P

 

EDIT: Såg inte att det var över nu :(

Om du läste så står det att man fortfarande kan skriva om man är intresserad

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir gärna skribent här på Fuska. Tror att det finns ett visst sug för att läsa texter The Moose skrivit. Absolut inte för att skryta, men dels för att folk här på fuska känner igen älgen. Jag driver även en spelblogg här,

 

http://loading.se/blogg.php?user_id=10691

 

och tror definitivt att jag kan tillföra Fuska.se med massor med roliga texter. Allt ifrån fusk, spelkrönikor och nyheter.

 

Behärskar det svenska språket mer än väl och har oftast en rolig tvist på mina texter samtidigt som jag absolut inte får texterna att bli oseriösa och enformiga att läsa.

 

Har dessutom erfarenhet av att vara skribent från en sida som hette www.gamecontrol.se som dessvärre inte finns längre. Här fick jag ständigt uppdatera sidan med spelrelaterade nyheter och även föra min spelblogg.

 

 

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...