Satisfaction Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Ett ynka stavfel här och där tycker jag inte spelar någon stor roll. et ynnka stavfel här ohc där tyker jag inte spelar någonstor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Är det nästa vecka en slutsats är dragen om vem/vilka som blir skribenter på F.SE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gugg0 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Är det nästa vecka en slutsats är dragen om vem/vilka som blir skribenter på F.SE? http://www.f.se/ ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag anmäler mig som skribent det ända är att jag inte varit medlem så länge men kan rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Okej, jag antar att jag bör göra en seriös ansökan om det ska bli nåt av det här. Positiva grejer: - Jag kan min grammatik, om vi säger så - Jag har varit medlem väldigt länge - Jag är förhållandevis aktiv på forumet - Jag har oändliga mängder fritid Negativa grejer då: - Jag kan ibland skriva onödigt långa texter för att bara komma fram till en väldigt kort slutsats - Jag tappar lätt tålamodet när jag har att göra med saker jag inte är så intresserad av - Öm... det är svårt att komma på negativa saker om sig själv :( Redigerat 14 Mars 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Då är beslutet taget, skribenter kommer att införas på sidan. Dock kommer inte detta att gå "live" förrän tidigast under sommaren då rätt mycket arbete kommer att få göras så att skribenter får tillgång till alla verktyg som kan vara bra att ha. Det går dock bra att skriva ner att man är intresserad i den här tråden. Förmodligen ges besked i maj/juni ifall man fick bli skribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag ansöker om det, för att jag har varit medlem länge och är måttligt aktiv och jag har väl inte dom största stavfelen?(Nästan varje dag efter kl. 6). Låter kul förresten. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag ansöker om det, för att jag har varit medlem länge och är måttligt aktiv och jag har väl inte dom största stavfelen?Bara att ha någorlunda kunskaper inom grammatik och firefox inbyggda stavningskoll så fixar man det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Jag ansöker! Positivt: Bra grammatik. Vissa stavfel. Aktiv. Negativt: Jag är inte över 15. Kommer inte på så mycket annat :P EDIT: Såg inte att det var över nu :( Om du läste så står det att man fortfarande kan skriva om man är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag ansöker! Positivt: Bra grammatik. Vissa stavfel. Aktiv. Negativt: Jag är inte över 10. Kommer inte på så mycket annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 (redigerat) Jag blir gärna skribent här på Fuska. Tror att det finns ett visst sug för att läsa texter The Moose skrivit. Absolut inte för att skryta, men dels för att folk här på fuska känner igen älgen. Jag driver även en spelblogg här, http://loading.se/blogg.php?user_id=10691 och tror definitivt att jag kan tillföra Fuska.se med massor med roliga texter. Allt ifrån fusk, spelkrönikor och nyheter. Behärskar det svenska språket mer än väl och har oftast en rolig tvist på mina texter samtidigt som jag absolut inte får texterna att bli oseriösa och enformiga att läsa. Har dessutom erfarenhet av att vara skribent från en sida som hette www.gamecontrol.se som dessvärre inte finns längre. Här fick jag ständigt uppdatera sidan med spelrelaterade nyheter och även föra min spelblogg. Redigerat 20 Mars 2010 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja vil järna va skrivare fö ja tkr ja ahr gansska bra stavning o så o ja e jete snel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.