Gäst Cakeguy Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Fuska.se är egentligen inte så inaktivt, iaf inte om man räknar med hur många medlemmar som är inne. Den här bilden togs nyligen: http://up2this.com/upload/dc88d60760db4bd87077f8a4410ff67e.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 50 medlemmar som sitter och lurkar gör nästan ingenting. Det är inlägg vi behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 50 medlemmar som sitter och lurkar gör nästan ingenting. Det är inlägg vi behöver. Inte så lätt att göra något annat än att lurka när majoritet av trådarna så ser ut såhär "Jag fick en ny katt idag, har du också en katt? posta bild lolzomgzorhaxxor^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 50 medlemmar som sitter och lurkar gör nästan ingenting. Det är inlägg vi behöver. Inte så lätt att göra något annat än att lurka när majoritet av trådarna så ser ut såhär "Jag fick en ny katt idag, har du också en katt? posta bild lolzomgzorhaxxor^" haha word :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 (redigerat) Inte så lätt att göra något annat än att lurka när majoritet av trådarna så ser ut såhär "Jag fick en ny katt idag, har du också en katt? posta bild lolzomgzorhaxxor^" Quoted for truth. Nuff said. Redigerat 31 Mars 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Dött forum indeed, kolla bara hur få aktiva ämnen det är i PS2-forumet: http://www.fuska.se/forum/Playstation_2-f15.html Jag har sagt hela tiden att det kommer gå utför för fuska, admin måste börja lyssna på sina medlemmar ordentligt annars kommer fuska bli ännu inaktivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Och att tillsätta fler funktioner till forumet skulle heller inte vara dåligt, eller kanske ta bort funktioner som sällan används? Såsom "Onlinespel" tror nog inte så mogna medlemmar spelar det här, utan det är de mindre ungarna som gör det. Så varför inte bojkotta denna funktion, eller ta bort den totalt? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det verkar som om du inte bryr dig ett jävla skit om dem som är yngre än dig. Ska man bojkotta ett helt forum för att äldre dele är inaktiv på den men yngre skriver mycket på den? Ta och tänk igenom det, det låter helt sjukt. Och bara är att man är liten är man inte omogen. Alla tycker ju olikt! Ska jag vara helt seriös så tycker jag att det är du som är omogen när du skriver på det sätt du skriver. Redigerat 1 April 2010 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag tycker thunderboy har en poäng. Bör man ta bort en funktion bara för att det är de yngre som använder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.