Ryssfemma Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Det finns miljontals andra forum ute på nätet, testa något nytt istället för att hacka på admin och/eller hans arbete.Hur många gånger måste man behöva säga det!? bara för att man inte tycker något är bra betyder det inte att man måste bli sur och sticka till något annat forum som nån jävla member. om du läser mina andra inlägg i denna tråden så hittar du antagligen lite förslag på lösningar samt motiveringar till dessa. Då vet du inte mycket då det är samma sida bara att forumkoden ändrades från PHPBB till IPB och domännamnet.Vad mer ska admin tjäna pengar ifrån när det gäller fuska.se förutom smstjänsterna och reklamintäkter? Jag tror inte folk som är 8-12 år här på forumet betalar för mobiltjänsterna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 (redigerat) ok, den har funnits sen 2001: http://web.archive.org/web/*/http://fuskarna.nu det blir 9 år, och det gör att jag har varit här nästan 50% av tiden. Men tillbaka till topic nu, försök inte att få tråden att spåra ut nu boffa. :D Redigerat 6 Maj 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 En gratisgrupp kan uppgraderas till en vanlig grupp genom att man köper till platser. Direkt efter uppgraderingen så börjar det kosta som en vanlig grupp.Antar att 14-dagarsgränsen försvinner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 En gratisgrupp kan uppgraderas till en vanlig grupp genom att man köper till platser. Direkt efter uppgraderingen så börjar det kosta som en vanlig grupp.Antar att 14-dagarsgränsen försvinner då? "Direkt efter uppgraderingen så börjar det kosta som en vanlig grupp."? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 på vilket sätt är storheterna tid och kostnad relaterade? in before random fuska-fjolla: nej, jag syftar inte på "time is money" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 på vilket sätt är storheterna tid och kostnad relaterade? in before random fuska-fjolla: nej, jag syftar inte på "time is money" Då måste jag ha missuppfattat din fråga.Kan du omformulera din fråga på ett annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Jag undrar om man då kommer att vid en förlängning förlänga med 25 dagar eller 14 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Jag undrar om man då kommer att vid en förlängning förlänga med 25 dagar eller 14 dagar. Med tanke på att det blir en vanlig grupp så är det väl ganska uppenbart att man förlänger det med en vanlig grupps förlängning. Dvs. 25 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Jag undrar om man då kommer att vid en förlängning förlänga med 25 dagar eller 14 dagar. Med tanke på att det blir en vanlig grupp så är det väl ganska uppenbart att man förlänger det med en vanlig grupps förlängning. Dvs. 25 dagar. När admin är framme och kodar så vet man aldrig, det hade ju kunnat vara så att bara visa spec ändrades så att det ser ut att vara en vanlig grupp, medan det egentligen är en modifierad gratisgrupp, i sådana fall är det fullt möjligt att någon spec från gratisgruppen hänger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) gratisgrupperna verkar iaf ha genererat lite PR, frågan är om det har gjort nått mer... http://i50.tinypic.com/6f2ipj.png Redigerat 19 Maj 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ni kan babbla vidare medan vi/jag fuskar! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Vad händer om jag lägger till 50 extra platser till en gratisgrupp? Hur mycket kommer det att kosta att förlänga gruppen efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.