fishmaster Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Förtidsröstade för evigheter sen. Now, we wait. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Lol, en som jag känner (som är invandrare) röstade på sverigedemokraterna för på deras vallappar står det bara "SD" och han trodde att det stod för socialdemokraterna. Det borde stå hela ´namnet på det ist för SD så alla fattar när dom röstar..Mytoman (din kompis, alltså). Står Sverigedemokraterna på deras valsedlar, med samma typsnitt som på deras andra media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 När är alla röster räknade egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 När är alla röster räknade egentligen?Ikväll nån gång :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Ikväll nån gång :3Tror inte exakt alla kommer vara klara ikväll. Tydligen kan de som röstade igår få sina röster räknade så sent som på onsdag. Men jag tror att resultatet kommer vara relativt klart ikväll (även om bara nästan av alla röster har räknats). Redigerat 19 September 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Har i mitt minne att alla anmälda våldtäkter där gärningsmannen blev tagen något år så låg SVENSKAR, eller ja, SVENSKAR-VITA, ARISKA, SVENSKAR för flest våldtäkter rent procentuellt. Kan bli så när svenskarna utgör 80-85% av befolkningen. Aaah, intelligens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Har i mitt minne att alla anmälda våldtäkter där gärningsmannen blev tagen något år så låg SVENSKAR, eller ja, SVENSKAR-VITA, ARISKA, SVENSKAR för flest våldtäkter rent procentuellt. Kan bli så när svenskarna utgör 80-85% av befolkningen. Aaah, intelligens. No shit. Men det är inte det som är poängen. Poängen är att alla jämt skriker om hur bara invandrare/svarta våldtar svenska flickor osv osv. Det är fel. AAaah trångsynta tomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Skulle nog kalla dig för trångsynt eftersom du verkar blunda för fakta, anledningen till att inte så många fall av våldtäkter som begåtts av utom europeiska män kommer ut i media är för att det är inte intressesant eftersom dom flesta här i Sverige verkar vara väldigt vänsterdrivna. Är man född i Sverige är man svenskt enligt mig, verkligen men att ta in på tok för många invandrare från länder som är på gräns till anarki och sen ge dom en 1:a i en förort med hög brottslighet låter inte direkt så smart. Jag är inte emot flykting invandring men grejen är att 95% av dom invandrare som kommer till Sverige är inte flyktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Är man född i Sverige är man svenskt enligt mig, verkligen men att ta in på tok för många invandrare från länder som är på gräns till anarki och sen ge dom en 1:a i en förort med hög brottslighet låter inte direkt så smart. Jag är inte emot flykting invandring men grejen är att 95% av dom invandrare som kommer till Sverige är inte flyktingar. Nä. De flesta invandrare som kommer hit är svenskar, folk från EU/EES och studenter. Hur statistiken kring invandring ser ut har dragits upp massor av gånger i diverse trådar. Om du inte orkar kolla på migrationsverket själv så kan du väl i alla fall leta upp dom posterna innan du hittar på massa siffror. Alla som kommer hit inom flyktingkvoten är självklart flyktingar. Redigerat 19 September 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Så SD är inne i riksdagen. Intressant. Nu får vi se hur debatten anpassar sig, om ens alls. Alliansen sitter nog kvar, tack och lov. Nyamko lovar att integrationen inte ska förändras p.g.a SD, låter väldigt lovande. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Invandrare och flyktingar är helt olika. 5% av alla invandrare till Sverige, inte muslimer utan invandrare, är flyktingar. Resten är folk som flyttat hit utan någon direkt fara i sitt eget hemland, som t.e.x i från Canada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Så SD är inne i riksdagen. Intressant. Nu får vi se hur debatten anpassar sig, om ens alls. Alliansen sitter nog kvar, tack och lov. Nyamko lovar att integrationen inte ska förändras p.g.a SD, låter väldigt lovande. :rolleyes: Det är inte klart ännu? 58 av 5688 distrikt är räknade so far.. 8) "Om vi i det kommande valet röstar rött, kommer det leda till att Sverige blir dött. Hur ska vår ekonomi flöda, om alla går på bidrag från de röda. Om det inte längre är värt att jobba, och vi de utbildade ska mobba. Att Sossarna har godis på torget är ingen tröst, 2010 skulle Moderaterna få min röst" Redigerat 19 September 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.