Xade Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Jag tänker ej rösta på SD för att jag gillar alla punkter du skrev ovan. Jag tänker rösta på SD för att skicka signal till de nuvarande riksdagspartierna att våran invandring & intergrationspolitik är helt misslyckad, man behöver ej vara en professor för att förstå att något gått snett. Man behöver inte vara en professor för att förstå att ett parti som vill inskränka mänskliga rättigheter inte borde få en enda röst heller. Hur är dem omänskliga? Vad är bäst?: - Ta in 10 invandrare och bara ta hand om 5, dem andra hamnar i princip på gatan och lever på bidrag. - Ta in 5 invandrare man kan ta hand om. SD vill det andra, och situationen är i princip som första exemplet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Jag tänker ej rösta på SD för att jag gillar alla punkter du skrev ovan. Jag tänker rösta på SD för att skicka signal till de nuvarande riksdagspartierna att våran invandring & intergrationspolitik är helt misslyckad, man behöver ej vara en professor för att förstå att något gått snett. Man behöver inte vara en professor för att förstå att ett parti som vill inskränka mänskliga rättigheter inte borde få en enda röst heller. Hur är dem omänskliga? Vad är bäst?: - Ta in 10 invandrare och bara ta hand om 5, dem andra hamnar i princip på gatan och lever på bidrag. - Ta in 5 invandrare man kan ta hand om. SD vill det andra, och situationen är i princip som första exemplet. Har du hört hur SD-are pratar? Det är inte så enkelt som du säger, finns massa smyrasism och kulturtrams inblandat (man ska värna om Astrid Lindgren osv...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Bättre att rösta blankt då.därför att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Jag tänker ej rösta på SD för att jag gillar alla punkter du skrev ovan. Jag tänker rösta på SD för att skicka signal till de nuvarande riksdagspartierna att våran invandring & intergrationspolitik är helt misslyckad, man behöver ej vara en professor för att förstå att något gått snett. Man behöver inte vara en professor för att förstå att ett parti som vill inskränka mänskliga rättigheter inte borde få en enda röst heller. Hur är dem omänskliga? Vad är bäst?: - Ta in 10 invandrare och bara ta hand om 5, dem andra hamnar i princip på gatan och lever på bidrag. - Ta in 5 invandrare man kan ta hand om. SD vill det andra, och situationen är i princip som första exemplet. -SD vill avskaffa religionsfriheten. Kristendomen är den enda religionen som får utövas. -SD vill även begränsa yttrandefriheten. Yttringar av icke "svenska" åsikter förbjuds. -SDs politik bryter även mot FNs konvention om mänskliga rättigheter. -SD vill även förbjuda icke-svensk och opassande kultur. Gillar du hip hop från USA? Taskigt, den förbjuds när SD kommer till makten. SD är rasister och har en människovidrig politik. De vågar bara inte erkänna det. Det handlar inte om "invandrare". Som jag tidigare visade så är en majoritet av invandrarna till Sverige återvändande svenskar, folk från EU/EES eller studenter. Sverigedemokraterna vill i princip stoppa invandring från alla kulturer som är det minsta olik vår egen, och personer som redan finns i landet men som kommer från en främmande kultur skall skickas hem. Det, är främlingsfientlighet. Redigerat 22 Maj 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 SD verkar lite likt NWO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Nej, det kan vara en religiös eller en politisk åsikt. "Extremism (latin: extremus) innebär att en åsikt eller tanke dras till sin yttersta spets utan utrymme för kompromisser eller pragmatism." " Extremist- One who advocates or resorts to measures beyond the norm, especially in politics." Det är inte vänsterpartiet helt enkelt. AFA och Revolutionära Fronten är vänsterextremister. Vänsterpartiet är ett parti som ligger åt vänster, men likväl inom "normen". Inte är de kommunismer heller, även om de började där. Värt att diskuteras om Vänsterpartiet inte är kommunister, då en stor del av anhängarna betecknar sig som kommunister, inklusive att Ohly ända fram tills 2005 benämnde sig själv som Kommunist. Precis som SDs, "Vi är inte rasister längre" kan man ju se Vänsterpartiets "Vi är inte kommunister längre"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Har du hört hur SD-are pratar? Det är inte så enkelt som du säger, finns massa smyrasism och kulturtrams inblandat (man ska värna om Astrid Lindgren osv...). Kring köksbordet är säkert var och varannan svensk lite sådär "smygrasist". Redigerat 22 Maj 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Har du hört hur SD-are pratar? Det är inte så enkelt som du säger, finns massa smyrasism och kulturtrams inblandat (man ska värna om Astrid Lindgren osv...). Kring köksbordet är säkert var och varannan svensk lite sådär "smygrasist". jag är rasist ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (fp) 61,4% (m) 55% (kd) 47.8% © 42.1% (sd) 37.1% (mp) 27.1% (s) 23.5% (fi) 14.2% (v) 13.5% (pp) 12.8% http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Något nationallistiskt parti ska i alla fall in i riksdagen, som det är nu så är det sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (fp) 61,4% (m) 55% (kd) 47.8% © 42.1% (sd) 37.1% (mp) 27.1% (s) 23.5% (fi) 14.2% (v) 13.5% (pp) 12.8% http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/ Den där fråge grejen var bara sjukt wierd, håller på med den nu men, vissa saker fattar jag nada på...Btw om man väljer den till vänster av de 2 fråge sakerna och svarar "Helt Emot" på att "Alla gymnasieprogram bör leda till högskolebehörighet" Så får man 20% på alliansen. Är det inte deras skolminister som vill avskaffa yrkesförberedande program? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Haha Guggo. ;) (v) 73,5% (mp) 65% (fi) 62,1% (s) 42,1% (sd) 32.8% © 29,2% (kd) 25,7% (fp) 20,7% (m) 15,7% (pp) 12.1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.