Dezen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord? Nej, ni behöver inte oroa er. vrf ska vi inte oroa oss? ska DU hacka våra accounts eller? Va? du sa att vi inte behövde oroa oss om våra accounts lösen.då frågar jag varför. ska du ta dom från oss eller vad? Vadfan har du rökt på? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord? Nej, ni behöver inte oroa er. vrf ska vi inte oroa oss? ska DU hacka våra accounts eller? Va? du sa att vi inte behövde oroa oss om våra accounts lösen. då frågar jag varför. ska du ta dom från oss eller vad? Vadfan har du rökt på? :huh: haha nej nej, vill bara vara lite säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något. Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något? zitroz sade det, därav om. Senast jag kollade så var inte zitroz moderator. +1 Vadfan då för, man kan ju läsa inläggen och försöka förstå innan man kommer med en snitsig kommentar, Criticals inlägg var bara fail. Jag gjorde faktiskt facepalm när jag såg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord? Nej, ni behöver inte oroa er. vrf ska vi inte oroa oss? ska DU hacka våra accounts eller? Den var faktiskt roligt*. Redigerat 16 Augusti 2010 av Progressive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 men när ska vi få mer info från moddsen? Det har gått flera dar utan att något hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 men när ska vi få mer info från moddsen? Det har gått flera dar utan att något hänt. När dom har något att berätta kanske? Det går inte snabbare för att ni sitter och gråter i en jävla tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Det här är ju nästan lite roligt. Vadfan då för, man kan ju läsa inläggen och försöka förstå innan man kommer med en snitsig kommentar, Criticals inlägg var bara fail. Jag gjorde faktiskt facepalm när jag såg det. ^Sant -1 (betyder att jag inte håller med dig):_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Tycker det är väldigt underhållande hur seriöst vissa tar detta. du är inte ensam om det, som om hela deras värld rasar samman pga detta. +1 Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord?Vilken information? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord?Vilken information? :ph34r: Han frågar om dataintrånget har satt våra känsliga uppgifter/lösenord i fara. Redigerat 16 Augusti 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Att byta lösenord är alltid säkert, men om det skett hade alla fått mejl om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har någon känslig information om oss användare läckt ut så att man ska börja byta lösenord? Vilken information? :ph34r: Han frågar om dataintrånget har satt våra känsliga uppgifter/lösenord i fara. Bah, märkte det också nu. My bad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 x-effect på mtv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg