RUUMPA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Kan det bli bättre? Redigerat 11 Augusti 2010 av RUUMPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Kan det bli bättre? Vad är det för några som ber? Militär? Rebeller? Islamister? Redigerat 11 Augusti 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Det ser inte ut som en bön. Ser mest ut som om några araber hade lite tid över. EDIT: Hittade en tolk (mamma :D ). Det är en stam i arabemiraterna. Det de gör är en aktivitet som används som krigsdans (eller vad det heter), vid fester eller när någon dör (fråga inte). Den går till på det sättet att personen i mitten skriker något och de runtom säger efter honom. Redigerat 11 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Självklart nått hittat på existenz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Hahahaha,det var nog det värsta jag sätt på länge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Det där är beduiner, egentligen samma sak som araber men beduiner håller sig mer till livet i öknen, beduiner förstår sig på öknen lätt och vandrar genom dem varje år. Araber är mer inriktade i städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! HAHAHAHAHAHAHA JÄVLA BONDEJÄVLAR SOM STÅR O SKRIKER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! HAHAHAHAHAHAHA JÄVLA BONDEJÄVLAR SOM STÅR O SKRIKER! Jag ser ingen skillnad på det och svenska bönder som kör sin folkdans. Däremot imponeras jag på att dem pallar ökenvärmen med att dem skriker och rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Haha! Så himla coolt! Haha! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Höhö, vilken schimpans :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Kan det bli bättre? Nää, nu får jag ju inte se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.