kattus Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.Problemet är:Jag verkar gå i sömnen :huh: Hade ställt klockan på datorbordet. Tydligen hade jag gått upp och stängt av den och lagt mig igen :P Och om mamma kommer och ska väcka mig svär jag tydligen i sömnen ;: Hade gjort det i 10 minuter tydligen, sen vaknade jag av att mamma skrek åt mig o vakna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den. Har åkt lite moped idag, suttit vid datorn. Inte en sån speciell dag.. Jag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den. Har åkt lite moped idag, suttit vid datorn. Inte en sån speciell dag.. Jag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :D Tips: Använd valfri Justin Bieber-låt som signal. Lycka till att ignorera den skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den.Problemet är:Jag verkar gå i sömnen :huh: Hade ställt klockan på datorbordet. Tydligen hade jag gått upp och stängt av den och lagt mig igen :P Och om mamma kommer och ska väcka mig svär jag tydligen i sömnen ;: Hade gjort det i 10 minuter tydligen, sen vaknade jag av att mamma skrek åt mig o vakna :lol: Du är som jag! Om min mamma ska väcka mig och säger "Gå upp nu du börjar om en timma". Så brukar jag svara med typ "okej går upp". Fast sen så somnar jag om och KOMMER INTE IHÅG ATT JAG SVARAT HENNE! Och ibland så blir hon skitsur för det. Fast kommer ju inte ihåg.. vad ska jag göra åt det : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips för er som försover er, ta mobilen och fixa alarmet. (eller vad ni nu än har) och ta den på högsta volym, helst en störig låt eller så också, lägg den någonstans där ni måste gå upp för att stänga av den. Har åkt lite moped idag, suttit vid datorn. Inte en sån speciell dag.. Jag har väckarklocka och mobil. Men ibland är man bara för trött :D Tips: Använd valfri Justin Bieber-låt som signal. Lycka till att ignorera den skiten. Haha, helvete vad jag skrattade. :lol: Blir väckt av lillebror, vatten över huvudet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Skola, sen har jag muay thai-träning ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 sitter på skolan och väntar på att kunna komma hem som vanligt, sen judo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Skola, har boxnings träning om 1 och en halv timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag ska få åka taxi till skolan imorrn :( Blir min första riktiga skoldag på terminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag har byggt en liten eldriven bil som jag sedan tävlade med i ett race. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Jag har byggt en liten eldriven bil som jag sedan tävlade med i ett race. =) Pics? :D Har gått o skolan, ska nog kolla på Fast And Furious igen faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Skolan, snart på bollklubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.