JillValentine Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Jag såg på My Name is Trinity (gammel western-komedi typ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 toy story 3 världsklass på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 The Other Guys Gillade filmen skarpt, passade min humor perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Samma? Det är uppföljaren av trean, fast även 3D effekter. Och ja, de är värda filmer att se. Så det är en helt ny film? Jag har bara hört att det var samma film som trean, fast 3D konverterad. Men nu har jag kollat runt lite och fattat att så inte är fallet :) Den måste ses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Förresten vet någon var man kan få tag i filmen 21 och The social Network på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Förresten vet någon var man kan få tag i filmen 21 och The social Network på internet?Finns överallt på http://www.bruceongames.com/wp-content/uploads/2008/02/pirate.jpg sidor! Sist såg jag A Nightmare on Elms Street, mysig skräckare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 A-Team, Robin Hood samt Pineapple Express som jag var så sugen på att kolla om igen :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Men det vägrar ladda, vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 (redigerat) Paranormal Activity 2, på bio. Gillade den verkligen. Tycker dock att slutet på 1:an är mycket läskigare. :) Men det är jätte roligt när de bygger upp stämningen och så boom skriker hela bio salongen till. :D Lite seg i början dock. Redigerat 23 Oktober 2010 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 the other guys. var väl ok. inget speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 (redigerat) Gold, en film ifrån 1974, med Roger Moore som spelade James Bond i några filmer. Filmen handlar om en gruva, där de letar guld. Cheferna för gruvverksamheten bestämmer sig för att "råka" översvämma gruvan så att värdet på guld skjuter i höjden. Rod(Roger Moore) lyckas precis hindra en full översvämning. Jag ger den 4 / 5. Oldboy, en sydkoreansk film såg jag också. Tyckte att den var ganska ok. Lite för mycket våld. Redigerat 23 Oktober 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Inception för andra gången. Mycket bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.