LOLOL Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Inception. Men vet någon en bra film som går på bio nu, eller ska komma? Har inte så bra koll på dem, och vill veta vilka ni tycker är bra.Hela min familj såg den på bio utom pappa.Vi ska se den idag, hemma, med pappa.Ska bli kul, asbra film, förresten. 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 This is england.... jag säjer bara WTF xD wtf/10Jag hoppas för din skull att det där var ett positivt wtf :( Såg Valkyria i skolan igår. Helt okej, men lite väl... amerikansk, kanske. Det var ett bra wtf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Metropia, Den var dryg som faan men snyggt gjord. Det är en svensk animerad film. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Stardust. Grymt bra! 910! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 The Lost World. Älskar Stormares "Helvetes jävla" när han blir anfallen av dom små gröna dinosaurierna :lol: Observera att det är en amerikansk film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Elf med Will Ferrel. Riktigt skön julfilm, rekommenderas såhär dan före dopparedan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Inception, asbra film! Lite svår att fatta, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Toy Story 3 för andra gången nyss. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Inception, asbra film!Lite svår att fatta, men men.Jag förstår mig ärligt talat inte på folk som har svårt att fatta den filmen.Den har ett relativt rättfram narrativ, och handlingen är i sig väldigt simpel.Jag menar, det är inte Mulholland Drive vi snackar om här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Inception är ju helt skruvad i början kan jag hålla med om men det tar inte lång tid förrän pusselbitarna faller på plats. Överskattad är den också, huvudmomentet är så sjukt utdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Inception, asbra film!Lite svår att fatta, men men.Jag förstår mig ärligt talat inte på folk som har svårt att fatta den filmen.Den har ett relativt rättfram narrativ, och handlingen är i sig väldigt simpel.Jag menar, det är inte Mulholland Drive vi snackar om här :/ Tycker du det är konstigt att folk inte fattar?! Det var det dummaste jag hört. Den kan faktiskt vara väldigt svår att fatta för dom flesta i början, men man luskar ut senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Såg Sagan om Ringen, där är så himla bra! Ska också snart se Toy Story 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.