Guggo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 ...fast det tillför ju inget till sidan, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Nu säger jag nej, så säger du jo, så säger jag nej och du säger jo. Ad infinitum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Nu säger jag nej, så säger du jo, så säger jag nej och du säger jo. Ad infinitum. Trycker på gilla knappen som inte finns :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 jag tycker det verkar vara en dålig idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 För att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Håller med Mezox, ni måste lämna åsikter, åsikter som kan faktiskt göra nytta. "Jag gillar inte" är inte bra, jag vill ha "för att.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.Tider ändras, vad är poängen att köra med gammalt hela jävla tiden? Live upp forumet.En gilla-funktion hade gjort susen, mindre spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.Nej, det har inte funnits innan. Rankingsystemet som ni syftar på är något helt annat. Då kunde man betygsätta användare. Här har man bara en gilla knapp till specifika inlägg som man håller med om.Det första är till för att uttrycka om man ogillar/gillar någon. Det andra är till för att man ska kunna uttrycka att man gillar (notera ingen ogilla) ett inlägg utan att själv behöva skriva ett realtivt onödigt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Så folk inte skulle spamma alla inlägg med "Gilla" eller "Inte gilla" så borde man kunna trycka någonstans på inlägget och se vilka som har tryckt på vad. Exempel, kolla Facepunch.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 För att det har redan funnits, och det blev inte bra använt.Tider ändras, vad är poängen att köra med gammalt hela jävla tiden? Live upp forumet.En gilla-funktion hade gjort susen, mindre spam. Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas. Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg? Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.