Ceto Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hej admin, jag tycker du borde göra om hela designen så att den använder sig utav premium fuska, den är stilren. Mycket finare än vanliga. Det är upp till dig iaf. Sa bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Han vill antagligen tjäna pengar, därför så blir det nog inte så :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Han vill antagligen tjäna pengar, därför så blir det nog inte så :).Med all rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...Jag gillar den inte heller. Jag använder Frosty Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...Håller med lite angående texten. Har förgäves försökt zooma in/ut så att man ser texten. Hittar inte direkt någon upplösning som fungerar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Frosty Fuska är jävligt mycket finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Fonten har nu justerats på "Premium Fuska". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då.Du har ju fått ett mail med gratis vip, så du kan ju kolla. EDIT: Jag ser ingen skillnad? Redigerat 10 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Det gick jag isåfall miste om. Min epostadress har gått ut. När fick man det mailet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...Håller med, blir mest att man bara stirrar på texten istället för att läsa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.