Breathless Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 1. Röker du eller har du testat? - Jag röker =) 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Nope. 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? - Nej. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Nej. 5. Tycker du att det är coolt att röka? - Ofc =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 1. Rökte innan med min polare när jag var 12 för att man ville testa och på den tiden så kände man sig lite coolare. 2. Nej. 3. Nej. 4. Ja. 5. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 1. Röker du eller har du testat? - Jag röker =) 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Nope. 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? - Nej. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Nej. 5. Tycker du att det är coolt att röka? - Ofc =)Jag lånar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Är väl också lite induviduellt, personligen gillar jag smaken men om man verkligen avskyr den har man antaligen rätt svårt för att börja röka.Det där tror jag inte ett dugg på.Det är ju nikotinet! Det vet du nog ingenting om, tydligen, men nikotinet påverkar en för mycket än vad tror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Det där tror jag inte ett dugg på.Det är ju nikotinet! Det vet du nog ingenting om, tydligen, men nikotinet påverkar en för mycket än vad tror...Jag tror att han vet ofantligt mycket mer om det än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Jag tror att han vet ofantligt mycket mer om det än dig.Nikotinet > smaken i de flestas fall. Så hon har nog helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Vi diskuterade varför man började röka, enligt henne så avskyr alla att röka första gången och fortsätter bara därför man blir beroende av nikotinet vilket inte är helt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Jag minns det som ganska behagligt första gången, lite väl stark nikotinkick bara. :) Jag är själv inte beroende och brukar ta några dagars paus mellan varje paket jag röker för ett se till att jag inte utvecklar ett heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Vi diskuterade varför man började röka, enligt henne så avskyr alla att röka första gången och fortsätter bara därför man blir beroende av nikotinet vilket inte är helt sant.Njaaaeee, man kanske fortsätter att röka för att det är coolt, eller vill testa igen...Ja, ingen kan ju tycka det är gott, för vissa är det mer eller mindre dock, men vissa fortsätter ändå. Tillslut är det beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Njaaaeee, man kanske fortsätter att röka för att det är coolt, eller vill testa igen...Ja, ingen kan ju tycka det är gott, för vissa är det mer eller mindre dock, men vissa fortsätter ändå. Tillslut är det beroende.Det är fel av dig att säga att INGEN kan tycka det är gott, vad i självaste helvete vet du om det?Bara för du tycker en sak så behöver 9 miljarder andra inte tycka samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Det är fel av dig att säga att INGEN kan tycka det är gott, vad i självaste helvete vet du om det?Bara för du tycker en sak så behöver 9 miljarder andra inte tycka samma.Sluta med dina sura utbrottKlart några tycker det är gott. Satisfied? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Sluta med dina sura utbrottKlart några tycker det är gott. Satisfied?You have got to be shittin' me.. OnT: Röka är inte bra för en, men vissa väljer att göra det ändå. Det är upp till dem själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.