ralle97 Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 JAg tycker det är ett jäkla hålligång just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 JAg tycker det är ett jäkla hålligång just nu!Ja, fuska har varit ovanligt aktivt idag, känns det som. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Någon som har tipsat någon om forumet än? Tänker på det där med VIP.Lol.Och ingen fattar att du är han nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Forumlekar är det enda stället som är aktivt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Forumlekar är det enda stället som är aktivt tycker jag.Jao. Men om ni kanske har en fråga, som passar bättre på sweclockers, så kanske ni kan både fråga här och där, istället för bara sweclockers. Då får ni lite olika svar också, även fast de på sweclockers är mer vetande. Det bidrar till aktiviteten och är nog bara positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Jao. Men om ni kanske har en fråga, som passar bättre på sweclockers, så kanske ni kan både fråga här och där, istället för bara sweclockers. Då får ni lite olika svar också, även fast de på sweclockers är mer vetande. Det bidrar till aktiviteten och är nog bara positivt.Jo, men idag är det så här i datorforumet. Någon nisse frågar om tips för ett datorpaket, tipsen strömmar in, trådskaparen bryr sig inte om tipsen han/hon får, tråden blir inaktiv. Efter 1 månad är det samma person som frågar igen fast med en ny tråd.. Det är ingen aktivitet som bidrar positivt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Och ingen fattar att du är han nu?Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag tycker det har börjat blivit ganska aktivt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Det var kattgruppen som släckte ljuset över fuska, det skrämde bort en massa människor som hade något vett att tillföra i forumet.Snacka om att dra alla KG-Medlemmar över en kam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Jao. Men om ni kanske har en fråga, som passar bättre på sweclockers, så kanske ni kan både fråga här och där, istället för bara sweclockers. Då får ni lite olika svar också, även fast de på sweclockers är mer vetande. Det bidrar till aktiviteten och är nog bara positivt.Hälften av såna frågor/trådar får svaret googla och på google får man svar från andra forum så varför ska en ny medlem stanna här? Men om man svarar så kan någon annan som googlar på det hitta fuska tråden och kanske han blir medlem här.Så var det för mig,jag googlade på css server och fick upp en guide här och blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Välj ett mer demokratiskt forum, finns många svenska forum. Fuska.se är old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Layouten på sidan är allmänt tråkig, man blir trött på den. Mer färger och lite mer kodning skulle göra susen, för hur mycket har admin gjort på sidan egentligen? Inte så mycket, jag skulle lika gärna kunna bli medlem på en "gratis forum" sida och sen betala för en egen domän och sen koda in lite simpla koder och färger. Inte svårt alls... Och admin är inte så aktiv har jag märkt. Och han har inte orkat fixa onlinespelen på 2 år snart. Det gör fuska.se riktigt inaktivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.