5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Du menar att hela tiden göra nya konton, det går nog inte. För att registrera ett Spotify Free konto behöver man en invite.Man kan göra 31 open-konton.För att sedan lyssna på en varje dag.Men VARFÖR ska man göra det, helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Man kan göra 31 open-konton.För att sedan lyssna på en varje dag.Men VARFÖR ska man göra det, helt onödigt.Det finns säkert folk som kommer att göra det. Inte för att kunna lyssna på sin favorit låt mer än 5 gånger utan för att kunna lyssna mer än 10 timmar per månad. Det är bara att använda tjänsten mailinator.com för att skapa temporära email addresser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Inget händer med Unlimited och Premium.Inga problem för mig då. Kör med Premium för att slippa reklam och använda Spotify i mobilen. Ingen stor summa att betala heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Inga problem för mig då. Kör med Premium för att slippa reklam och använda Spotify i mobilen. Ingen stor summa att betala heller.Det är ingen stor summa pengar men vissa kanske inte har kreditkort som är det enda betalningsalternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Det är ingen stor summa pengar men vissa kanske inte har kreditkort som är det enda betalningsalternativet.Där har du fel , jag köper premium från pressbyrån och aktiverar det men den kod jag får på ett kvitto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Det är ingen stor summa pengar men vissa kanske inte har kreditkort som är det enda betalningsalternativet.Du kan köpa med kontant på pressbyrån har jag för mig? OffTopic: Sluta med den där jävla texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 (redigerat) Där har du fel , jag köper premium från pressbyrån och aktiverar det men den kod jag får på ett kvitto.Fan vad nice, jag åkter dit imorgon och köper det då. :D Redigerat 15 April 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Fan vad nice, jag åkter dit imorgon och köper det då. :DSnacka om dubbelmoral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Snacka om dubbelmoral.Indeed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Indeed...Hört talas om sarkasm? :_ :_ :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Funderat på att skita i sarkasm eftersom detta är internet? Sarkasm funkar inte särskilt bra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Kommer nog fortsätta med spotify, blir att skaffa ultimate. Närmast Pressbyrån ligger i Birsta, 5/6 mil från mitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.