Escain Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) stöder du hans agerande?Han stödjer knappast idiotens agerande, Nomatic är bara grovt ironisk. Finns ingen anledning att döda idioten, det man borde göra är att slänga in honom i en låda separerad från allt i världen. Redigerat 25 Juli 2011 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 stöder du hans agerande?Jag drar ett skämt och du tror jag stödjer han?Så om man drar jude skämt så stödjer man Hitler och nazismen? Skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Så enligt vad jag har förstått, gjorde han det för att dessa människor stödde invandring av muslimer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Bättre att ge han typ 200+ års fängelse som man kan få i USA, det är ju värre än att dö. Vad jag har hört brukar fångar som gjort liknande brott, speciellt mot barn/ungdomar, inte vara alltför populära i fängelset. Synd bara att 21 år är mest i Norge som jag förstått det om man sköter sig i fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Så enligt vad jag har förstått, gjorde han det för att dessa människor stödde invandring av muslimer?I stora drag ja.Han vill hindra folk från att gå med i låt säga Socialdemokraterna. Redigerat 25 Juli 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Enligt hans information, så tränade han sig att skjuta med vapen på MW2, innan han gjorde det i riktiga livet. Hellt sjukt. Han spelare ochså WoW. Och det där med avrättning, lagen kan inte ändras på grund av att en psyk man gjorde detta. Är hellt säker detta händer aldrig i Norge, så det vore onödigt att ha dödsstraff. Dom kan inte även fängsla han för resten av hans liv. 21 år är det högsta man kan va i ett fängelse i Norge. Han kommer nog bli 40 år tills det. Tänk sen när han släpps kommer han göra om det? Redigerat 25 Juli 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Han stödjer knappast idiotens agerande, Nomatic är bara grovt ironisk. Finns ingen anledning att döda idioten, det man borde göra är att slänga in honom i en låda separerad från allt i världen.Precis, bättre att sätta in honom i sinkabirum och låta han lida resten av sitt liv. Finns ingen anledning att ge honom en snabb död som han bara kommer njuta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Precis, bättre att sätta in honom i sinkabirum och låta han lida resten av sitt liv. Finns ingen anledning att ge honom en snabb död som han bara kommer njuta av.Detta! ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Enligt hans information, så tränade han sig att skjuta med vapen på MW2, innan han gjorde det i riktiga livet. Hellt sjukt. Han spelare ochså WoW. Och det där med avrättning, lagen kan inte ändras på grund av att en psyk man gjorde detta. Är hellt säker detta händer aldrig i Norge, så det vore onödigt att ha dödsstraff. Dom kan inte även fängsla han för resten av hans liv. 21 år är det högsta man kan va i ett fängelse i Norge. Han kommer nog bli 40 år tills det. Tänk sen när han släpps kommer han göra om det?Jag tror inte man lär sig skjuta vapen genom att spela ett spel. Tyvärr.Jag var inne på hans facebook natten det hände och under intressen hade han WoW och MW2. Jag var också inne på hans twitter där han 17 juli skrev; "One persons belief is equal to 100,000 peoples who got interests." Creepy som fan. F.ö så var han en väldigt smart person, han skrev artiklar om vetenskap och var intresserad av ekonomi osv. Och det krävs lite smarthet för att kunna planera dessa dåd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Hans pappa är inte stolt iaf: http://www.expressen.se/nyheter/1.2509476/...t-sitt-eget-liv Kan ju tillägga att jag varit följt detta hela tiden sedan det hände. Expressen-appen ger mig en notis varje gång något stort/viktig uppdatering sker. Redigerat 25 Juli 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Han kanske gjorde det för att han var ensam? Dom flesta har det väldigt svårt. Han kanske hade det svårt med att få typ vänner, hade kanske dålig kontakt med sina vänner, och hade svårt att gifta sig, kanske därför? Jag vet folk som har det svårt på grund av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Han kanske gjorde det för att han var ensam? Dom flesta har det väldigt svårt. Han kanske hade det svårt med att få typ vänner, hade kanske dålig kontakt med sina vänner, och hade svårt att gifta sig, kanske därför? Jag vet folk som har det svårt på grund av detta.Nej, hans måltavlor var politiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.