Hoppa till innehåll

Terrordåd I Oslo


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

Enligt hans information, så tränade han sig att skjuta med vapen på MW2, innan han gjorde det i riktiga livet. Hellt sjukt. Han spelare ochså WoW. Och det där med avrättning, lagen kan inte ändras på grund av att en psyk man gjorde detta. Är hellt säker detta händer aldrig i Norge, så det vore onödigt att ha dödsstraff. Dom kan inte även fängsla han för resten av hans liv. 21 år är det högsta man kan va i ett fängelse i Norge. Han kommer nog bli 40 år tills det. Tänk sen när han släpps kommer han göra om det?

1. Idioten är inte psyk, han är helt klar i huvudet. Precis som Hitler.

2. Idioten är 30~ish år gammal, inte 20. Han är en vuxen man som hade ihjäl unga människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Till skillnad från Sverige agerar Norge väldigt självständigt. Aftonbladet drog direkt upp citat från svenska terrorexperter "Händelsen kan ha kopplingar till islamism". Norge: "Oklart vem som ligger bakom detta". 4 timmar har passerat och man får tag på GM, aftonbladet ändrar huvudrubriken till "ATTACKERNA I NORGE", folk klagar över det och det ändras till "TERRORDÅDET I NORGE".

 

Samt att Norge inte valt än att söka hjälp från FBI och CIA som Sverige gjorde efter händelsen i Drottninggatan, det är väldigt starkt gjort och med det deklarerar jag landet som Skandinaviens självständigaste land. Israel ligger i grund och botten till det hela då GM är en sionist och den ideologin ligger på samma nivå som nazism & facism. Han har helt klart en stark källa som finansierat honom genom det hela. Vill även nämna att partier som SD också har blod på sina händer, det är ju politiker som dem som skapar hatet.

 

[EDIT] Ja hans största önskan är nog att bli avrättad med ett pistolskott. Smärtfritt och lätt att se sig själv som en martyr. Tortyr är lösningen i det hela, slänga in honom i en sunkhåla med kryp och låta han ruttna.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Idioten är inte psyk, han är helt klar i huvudet. Precis som Hitler.

2. Idioten är 30~ish år gammal, inte 20. Han är en vuxen man som hade ihjäl unga människor.

 

Man kan inte utesluta att idioten inte är psykist sjuk. " Breiviks advokat om samtalen: ”Han tror att han är soldat i början på ett krig” Kan vara psyksjuk." stod det på aftonbladet.se. Om han inte var psyksjuk innan han skjöt ijhäl alla så har han nog blivit det efteråt, att skjuta ijhäl 80 livrädda ungdomar svischar inte förbi hjärnan obemärkt.

 

 

Deras åsikt fick dem dödade. Jag mår inte alls bra när jag tänker på det.

Detta har hänt under alla tider, ingen nyhet direkt. Då pratar vi religion och politik, två saker som dödar folk så in i helvete.

 

Håll han levande och använd honom som ett avskräckande exempel på vad som händer, om partier som Sverigedemokraterna blir större.

Jag är rädd att det inte kan bli så, då maxstraffet är 21 år i Norge. Dock så kunde det bli något som kallas "förvaring" som varar på obestämd tid i många fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GM gav upp frivilligt, Norge hann väl inte ens lyfta på luren och ringa låt säga CIA. Så att kalla de Skandinaviens självständigaste land kanske är att ta i.

Sen att Aftonbladet är totalt misslyckade har ingenting med saken att göra.

 

Det jag tycker är dåligt är att en reporter med en helikopter kom snabbare till ön än vad polisen gjorde, är det bra gjort? Nooo.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser absolut inget diskussions underlag. Tror bara mest att tråden kommer spåra inom snar framtid.

 

Vad kallas sju döda norska ungsossar?

En bra början.

Tyst :(

 

Han förtjänar inte att leva, vissa människor har helt enkelt förbrukat sin rätt att leva. Sluta vara såna pussies och avrätta jäveln.
Man kan nog göra nästan vad som helst, man kan mörda alla han älskar (om han älskar någon vill säga) och äta upp dem framför ögonen på honom, sedan våldta honomoch sedan skära av hans armar och låta honom förblöda till döds.

 

Det kommer inte att ersätta 74 människors död + massa människor skadade + många sörjande anhöriga och annat.

Tyvärr :(

 

Han kommer antagligen att sitta i fängelse hela sitt liv ändå, hans straff kommer uppenbarligen förlängas med många år per gång, han är ju helst störd killen ju. So trolightvis släpps han inte lös från fängelset efter 21 år, då han är en idiot som kan massmörda mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

teil: Han ser väl sig själv som en hjälte och de andra som idioter som kommer förstöra för världen så du har nog rätt teil. Men som sagt är han knäpp.

Vad var hans motto nu igen? "Politikerna kommer förstöra världen så om jag dödar dom alla så räddar jag världen".

Typ.

Och han kommer nog få sitta i ffinkan tills han dör ska du se, som sagt.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske spelade för mycket och trodde han var polis och ungdommarna var bråslingar!

21 år är för lite det håller jag med om! :(

 

Nej, allt var grundat på politik.

 

Helt allvarligt är det nog säkrare i buren än på gatorna för denna mannen..

Ja, han trodde själv att på väg till häktningsförhandligen skulle han bli skjuten. Hoppas det finns en annan idiot som kan döda denna idioten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...