PussyCat Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Mette-Marits styvbror förövrigt. http://www.expressen.se/nyheter/1.2509336/...or-dog-pa-utoya Redigerat 28 Juli 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Det jag har hört om honom är imponerande för mig, testa själv att sätta upp ett mål idag som du ska genomföra om exakt 10 år och planera allting inför det får du se hur svårt det är. Själv kan jag inte ens hålla ett mål i en månad innan jag ger upp. Planeringen han genomförde var också väldigt precis och väl utförd. Sen måste man ju ge honom cred för att han erkänner allting, underlättar ju så otroligt för samhället, och han verkar inte skämmas för det han gjort/kommer göra. (Han är ju inte klar än så..)Vi kan väl passa på att ge Hitler lite cred också. Jag menar, hur många lyckas faktiskt med att initiera ett av de största folkmorden i historien och starta ett världskrig? Grabben var en visionär och höll fast vid vision av det tredje riket till det bittra slutet, allt hat är ganska oförtjänt med tanke på hans målmedvetenhet och förmåga att ena hela Tyskland mot ett folkslag. Han har min respekt. Redigerat 28 Juli 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Det jag har hört om honom är imponerande för mig, testa själv att sätta upp ett mål idag som du ska genomföra om exakt 10 år och planera allting inför det får du se hur svårt det är. Själv kan jag inte ens hålla ett mål i en månad innan jag ger upp. Planeringen han genomförde var också väldigt precis och väl utförd. Sen måste man ju ge honom cred för att han erkänner allting, underlättar ju så otroligt för samhället, och han verkar inte skämmas för det han gjort/kommer göra. (Han är ju inte klar än så..)Det var inte beväpnade poliser han sköt ihjäl, utan obeväpnade människor på sommarläger. Om man nu tycker det är imponerade med brottslighet finns det flera rån även i Sverige som är betydligt mer välplanerade och precist utöförda. Redigerat 28 Juli 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Det var inte beväpnade poliser han sköt ihjäl, utan obeväpnade människor på sommarläger. Om man nu tycker det är imponerade med brottslighet finns det flera rån även i Sverige som är betydligt mer välplanerade och precist utöförda.Helikopterrånet mot Securitas värdedepå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Vi kan väl passa på att ge Hitler lite cred också. Jag menar, hur många lyckas faktiskt med att initiera ett av de största folkmorden i historien och starta ett världskrig? Grabben var en visionär och höll fast vid vision av det tredje riket till det bittra slutet, allt hat är ganska oförtjänt med tanke på hans målmedvetenhet och förmåga att ena hela Tyskland mot ett folkslag. Han har min respekt. Visionär stämmer verkligen in på hans profil. Det var inte beväpnade poliser han sköt ihjäl, utan obeväpnade människor på sommarläger. Om man nu tycker det är imponerade med brottslighet finns det flera rån även i Sverige som är betydligt mer välplanerade och precist utöförda.Helikopterrånet var jag otroligt fascinerad av.Jag är inte imponerad av "brottslighet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) Helt allvarligt är det nog säkrare i buren än på gatorna för denna mannen..Eller inte: http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/595492...-breiviks-huvud Tror inte killen är säker någonstans. Redigerat 29 Juli 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Eller inte: http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/595492...-breiviks-huvud Tror inte killen är sker någonstans.Precis. Han lär inte vara särskilt populär i fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Jag fattar inte varför alla snacker om de där? Alla skaffar så där norge flagga i profil bilden asså wtf :blink: :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) nvm. Redigerat 29 Juli 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Jag fattar inte varför alla snacker om de där? Alla skaffar så där norge flagga i profil bilden asså wtf :blink: :mellow:Det är ju väldigt tragiskt att så många ungdomar dog i detta terrordåd, folk vill väl diskutera det. Jag antar att de personer som har Norge som profilbild vill sörja Norges hemska händelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Jag fattar inte varför alla snacker om de där? Alla skaffar så där norge flagga i profil bilden asså wtf :blink: :mellow:Är det inte intressant om det inte är en muslim som utfört dådet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) Visionär stämmer verkligen in på hans profil.Min poäng, vad han gjorde var fruktansvärt och hur lätt han än gjorde det för poliserna efteråt förtjänar han ingen cred. Ärligt talat var det rätt korkat sagt. Redigerat 29 Juli 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.