OpeningTitles Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att Battlefield 3 ska frysa varannan 2 timmar, och det är alltid när jag e inne i en .. bil t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 när man blir tvungen att klippa gräsmattan när man har dömt ishockey i 4 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att mattematik, måste vara så jävla dryg. Less på matte jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 (redigerat) Att alla använder windows.Du gör väl inte det? Edit: De flesta spel kräver windows. Redigerat 6 November 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att jag ska redovisa om malaria imorn eller på tisdag i skolan, och jag har inte ens börjat med arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 när man blir tvungen att klippa gräsmattan när man har dömt ishockey i 4 timmar.Att det är löv på gräsmattan är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att spela Skyblock survival och det går mycket bra och då kommer en Creeper och spränger min chest och alla mina saker försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Matte kan dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Alla dessa jävla prov och inlämningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Skolan i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Hela skolan.... Har nog inga bra lärare :/ Hatar det. Dock är jag väldigt bra i skolan, men inte för att jag vill, utan för att det är enkelt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Att ligga efter som fan i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.