Netsire Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Grejen är att våra nyheter baseras på vad folk skickar in, skickar inte folk in något så blir det inga nyheter...Där skulle man kunna ha en så kallad "skribent" just för det jobbet. Anställ några som är duktiga och brinner för det. Ge folk roller, det får en att känna sig viktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Där skulle man kunna ha en så kallad "skribent" just för det jobbet. Anställ några som är duktiga och brinner för det. Ge folk roller, det får en att känna sig viktig.Det var planerat ett tag och det kanske kommer, upp till admin ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Klart man vill vara moderator, men jag känner mig inte lämpad för det. :PPersonligen förstår jag mig inte på folk som vill bli moderator, jobba utan betalning har aldrig varit min grej ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Personligen förstår jag mig inte på folk som vill bli moderator, jobba utan betalning har aldrig varit min grej ^^Se det lite som att du sitter här och postar nu. Det är "jobb" du utför utan att få betalt. Också känner man att man bidrar till något. Jag tyckte det var trevligt att vara mod och skulle kunna tänka mig det igen. Men det behövs egentligen inte i nuläget. Ja det finns få mods, men det finns inte så mycket att göra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 http://www.fuska.se/forum/Yees_Ett_Nytt_Ne...ed-t157140.html Att denna blev låst kan diskuteras :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 http://www.fuska.se/forum/Yees_Ett_Nytt_Ne...ed-t157140.html Att denna blev låst kan diskuteras :mellow:Man är inte så bra på att moderera när klockan är halv 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 HALLÅ HALLÅ!! han frågade om fuska.se ''fortfarande lever'' och då räcker det med ett enkelt : ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Man är inte så bra på att moderera när klockan är halv 4.Haha, mja, kanske det. Jag tog det dock som om han postade en nyhet, vilket jag fann onödigt på forumet. :P HALLÅ HALLÅ!! han frågade om fuska.se ''fortfarande lever'' och då räcker det med ett enkelt : ja.Eh, nej. Det är inte så enkelt. Om man jämför hur fuska är nu för tiden med för cirkus 5-6 år sen så är det totalt stendött. Minns när det var 11 mods och det alltid fanns anmälningar att ta hand om liksom. Old times.Nu händer det knappt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Eh, nej. Det är inte så enkelt. Om man jämför hur fuska är nu för tiden med för cirkus 5-6 år sen så är det totalt stendött. Minns när det var 11 mods och det alltid fanns anmälningar att ta hand om liksom. Old times.Nu händer det knappt något.Men då är frågan: Vad kan vi/admin göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Praktexempel på vad som även dödade forumet, i bland drogs det upp "Hur ser du ut trådar?", var det någon som kommenterade en persons bild så blev den varnad. Arrogans var det gott om bland många gamla mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Praktexempel på vad som även dödade forumet, i bland drogs det upp "Hur ser du ut trådar?", var det någon som kommenterade en persons bild så blev den varnad. Arrogans var det gott om bland många gamla mods.Det d'r stämmer inte både draghon och boffaroffe städade flitigt sådana trådar utan att varna någon. Det var när de ständigt spårade ut med 5 sidor som bara var snack om bilderna utan några bilder alls som moddsen sa att om man inte skärper sig så kommer varningar att börja delas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Jag tyckte "hur ser du ut"-trådarna sköttes rätt okej med tanke på hur svårt det är. Det blir lätt flera sidor tjafs i dem annars utan bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.