Distinction Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Ah, jag dog nu, fan oxå, ~150 zombie kills, ~120 headshots :< Vill verkligen hitta en sniper nu, CZ550 skulle vara nice men AS50 skulle vara sjukt nice ;)Steam ID? Skulle behöva en blod-transfusion xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Ah, jag dog nu, fan oxå, ~150 zombie kills, ~120 headshots :< Vill verkligen hitta en sniper nu, CZ550 skulle vara nice men AS50 skulle vara sjukt nice ;)Sniper, ghillie suit, infraröd kamera och en GPS and my dreams come true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Sniper, ghillie suit, infraröd kamera och en GPS and my dreams come true.Dog senaste jag va på NV Airfield, är det värt att ta sig dit igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Dog senaste jag va på NV Airfield, är det värt att ta sig dit igen?Ja, airfield är alltid målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Dog senaste jag va på NV Airfield, är det värt att ta sig dit igen?Försök skaffa dig en grupp på 3-4 pers så blir det lättare, sniper är nästan ett krav :) Sniper, ghillie suit, infraröd kamera och en GPS and my dreams come true.Hade Ghillie Suit men då dödade en hacker mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Hade Ghillie Suit men då dödade en hacker mig :PArgh, har hittat det en gång men det blev inte långvarigt eftersom jag en login senare spawnade på endless fields <_< Var tvungen att respawna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Argh, har hittat det en gång men det blev inte långvarigt eftersom jag en login senare spawnade på endless fields <_< Var tvungen att respawna.Fan då, själv blev man bombad med en Nuke :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Fan då, själv blev man bombad med en Nuke :PNuke? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 (redigerat) Spawnada i "Wilderness", hade ingen aning om vart det är (duh). .//Respawn. För det andra, vi kan ju alla som skriver i tråden vara en grupp och lira på en server, jag tycker om idéen i alla fall. SteamID: WG | DistinctionX Skype: Zoooniz Edit1: Har addat VitDom, dock svarar han inte på förfrågningen trots att han bad mig adda honom :o Redigerat 28 Juni 2012 av Distinction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Steam: Cramboow Lägg till mig, kommer dock inte kunna spela idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Nuke? :oJapp, en hacker som spawnat in det, nuke finns tydligen i Arma 2 fast inte i DayZ. Vi återvände till stället där vi dog och träd hade vält i 300 meters riktning, visste inte ens att dom kunde välta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Japp, en hacker som spawnat in det, nuke finns tydligen i Arma 2 fast inte i DayZ. Vi återvände till stället där vi dog och träd hade vält i 300 meters riktning, visste inte ens att dom kunde välta. :PHaha vad i helvete :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.